سورنا بورس کف سازی دلار در خاکریز 50 هزار تومان! پیش بینی قیمت دلار امروز 8 آذر - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس ؛ به گفته معامله‌گران، این روزها بازار ارز تهران شاهد زورآزمایی جناح افزایشی و کاهشی است. آن طور که شواهد نشان می‌دهد قیمت دلار دیروز هم مانند روزهای گذشته در یک محدوده خاص معامله شد. اسکناس آمریکایی که در معاملات نقدی دوشنبه در حول‌وحوش ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شده بود. در شروع معاملات نقدی روز سه‌شنبه با ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان فعالیت کاری خود را آغاز کرد و در نیمه ظهر بر روی ۵۰ هزار و ۱۸۰ تومان قرار گرفت.

البته در واپسین ساعات، تقاضا برای دلار اندکی بالا رفت و اسکناس آمریکایی با ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز دوشنبه رنج بود. اما  در پشت خط سه‌شنبه‌شب دلار در سراشیبی افتاد و تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمد .

به عقیده کارشناسان ارزی عدم انتشار سیگنال‌های نگران‌کننده جدید درباره جنگ غزه و احتمال تداوم آتش‌بس بین حماس و اسرائیل و از سوی دیگر سایه سنگین بازارساز بر روی قیمت دلار موجب شده بازار در حالت رکود قرار بگیرد.

همچنین در هرات قیمت دلار روز گذشته منجمد شده بود. ارزش دلار در بازار هرات دیروز با ۵۰ هزار و ۵۰ تومان معامله شد؛ اما در پشت خط سه‌شنبه‌شب هرات از مرز ۵۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرد و بر روی ۴۹ هزار و ۹۶۰ تومان قرار گرفت. از سوی دیگر، نرخ حواله درهم نیز افت محدودی را ثبت کرد و از ۱۳ هزار و ۸۳۰ تومان به ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

تحلیل‌گران فنی معتقدند اگر قیمت دلار بالای ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان ماندگار شود مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. از نظر آن‌ها زمانی هیجان به بازار برمی‌گردد که قیمت دلار بتواند در کانال ۵۱ هزار تومان تثبیت دهد. بااین‌حال، اگر نرخ دلار مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان از دست دهد احتمالاً تا کف کانال ۵۰ هزار تومان عقب‌نشینی خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 29 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.