سورنا بورس پیش بینی قیمت دلار امروز 28 آذر/ خریداران دلار دلسرد شدند؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، حال و هوای بازار ارز تهران از ابتدای ماه جاری تا روز گذشته حکایت از کم‌عمق شدن روند معاملات دلار دارد. اسکناس آمریکایی جانی برای صعود ندارد و برخی از فعالان می‌گویند بازاری که افزایشی نباشد محکوم به شکست است.

به‌عبارت‌دیگر بازار ارز در این ماه نتوانست؛ مانند روال همیشگی خود در واکنش به تقاضای ژانویه افزایشی شود، در چنین شرایطی با فروکش ریسک‌های سیاسی و عقب‌نشینی تقاضای ژانویه، انتظارات صعودی می‌تواند تبدیل به انتظارات کاهشی شود.

در همین راستا، روز دوشنبه دلار در تهران در مقایسه با عصر دو روز قبل نوسان کاهشی را ثبت کرد. هر برگ اسکناس آمریکایی که در معاملات نقدی روز شنبه با ۵۰ هزار رو ۳۵۰ تومان بسته شده بود دیروز با افت ۱۰۰ تومانی بر روی ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت. در معاملات پشت خطی هم قیمت دلار به مسیر نزولی خود ادامه داد و تا ۵۰ هزار و ۱۷۰ تومان پایین آمد.

همچنین قیمت دلار هرات هم که عصر پنجشنبه هفته قبل با ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان به کار خود پایان داده بود روز گذشته با ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان راهی بازار شد؛ اما در ادامه روز آرایش نزولی به خود گرفت و بر روی ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان قرار گرفت. در پشت خط دوشنبه‌شب دلار هرات نوسان قابل‌توجهی را ثبت نکرد و با ۴۹ هزار و ۸۸۰ تومان بسته شد.

وضعیت قرمز در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز 28 آذر

وضعیت قرمز در بازار سکه/ پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۸ آذر

سورنا بورس: قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز تشنج کرد و در حدود ۵۵۰ هزار تومان ارزان شد.فعالان اقتصادی می گویند در صورتی که طلا و دلارسیگنال صعودی به بازار سکه ارسال نکنند احتمال عقب نشینی سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان در روز جاری وجود دارد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی با کاهش قیمت دلار هرات در روز شنبه، کف خط روند صعودی شکسته شده و اگر این شکست معتبر باشد می‌تواند با کاهش به حمایت پایینی برود. به عقیده آن‌ها اولین حمایت پایینی دلار ۴۹ هزار و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان است که اگر این سطح هم از دست برود می‌تواند تا مرز حمایت مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان نزول کند. اما درصورتی‌که شکست کف خط روند صعودی معتبر نباشد قیمت دلار هرات می‌تواند با افزایش وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود. از منظر فنی عدد ۵۰ هزار و ۱۴۰ تومان برای قیمت دلار مهم است، اگر قیمت دلار امروز به بالای این سطح برود می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت خود تلاش کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 19 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.