سورنا بورس پیش‌بینی قیمت طلا فردا 7 آبان / کاهش قیمت طلا ادامه‌دار است - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که آخرین قیمت طلا در روز گذشته یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان بود، این قیمت با رشد بیش از یک درصدی به یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین حباب سکه نیز به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

فعالان بازار معتقدند امروز با افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار و رسیدن آن به قیمت ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت طلا نیز افزایش یافت.

در همین حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش‌بینی درباره روند قیمت طلا تا فردا به تجارت‌نیوز گفت: این روزها قیمت طلا به یک آرامش نسبی رسیده است. هر چند که نمی‌توان اعلام کرد که قیمت طلا تا پایان سال روند با ثباتی دارد یا خیر اما باید اعلام کرد که قیمت طلا ظرف یک ماه آینده یا ثابت می‌ماند یا کمتر می‌شود.

ابراهیم محمدولی افزود: امیدواریم این آرامش بازار طلا تا پایان سال تداوم داشته باشد. قیمت طلا فردا هم ممکن است در محدوده‌ یک میلیون ۲۶۰ تا ۲۸۰ نوسان داشته باشد. یعنی تا انتخابات آمریکا نوسان قیمت طلا چندان افزایشی و آزاردهنده نیست.

قیمت انواع سکه

او درباره وضعیت تقاضا اظهار کرد: فعلا تقاضا برای خرید طلاهای آب شده و سکه کمتر است. همین عامل باعث شده که قیمت طلا و سکه در بازار چندان افزایش نیابد.

محمدولی با اشاره به قیمت انواع سکه گفت: قیمت انس جهانی طلا بدون تغییر در محدوده یک هزار و ۹۰۰ دلار است. قیمت طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۷ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۱۴ میلیون تومان معامله شد.

نیم سکه هم با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت هفت میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه اما با کاهش ۱۰۰ هزار تومان با قیمت پنج میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم بدون تغییر با قیمت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 27 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.