سورنا بورس پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۲ آبان / واکنش بازار طلا به نفع ترامپ! - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، با افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی ملی و رسیدن آن به کانال ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت طلا نیز در بازارهای داخلی افزایش یافت. دبیر اتحادیه طلا تهران معتقد است که دو عامل در افزایش امروز قیمت طلا نقش دارد. عامل اول افزایش پنج دلاری قیمت انس جهانی طلا و عامل دوم نیز افزایش قیمت دلار است.

به گفته نادر بذرافشان پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا پایان هفته با نوسان‌های جزئی همراه باشد و ممکن است قیمت طلا تا پایان هفته اندکی گران شود.

روز قبل هم گفته شد که نوسانات قیمت طلا سبب متوقف شدن معامله در بازار شود. گفته‌ای که حالا نادر بذرافشان هم آن را تایید می‌کند و می‌گوید: دو روز بیشتر تا انتخابات آمریکا باقی نمانده است. اکثر معامله‌گران در بازار طلا از هر گونه خرید یا فروش طلا خودداری می‌کنند. از این‌رو طی دو روز گذشته خرید و فروش طلا هم از سوی مردم و هم از سوی فعالان طلا به طور چشم‌گیری کاهش یافته است.

قیمت انواع سکه چقدر رشد کرد؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار با ۲۲ هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. نیم سکه و ربع سکه هر یک به ترتیب با ۲۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان در سطح بازار فروخته شده است.

پیش از این بسیاری معتقد بودند پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، بازار را متقاعد کرده که احتمالا بایدن پیروز انتخابات است و قیمت‌های جهانی طلا کاهش یافته بود. اما گویا امروز بازار پیش‌بینی دیگری دارد و حدس می‌زند که ترامپ پیروز انتخابات است و واکنش صعودی نشان داده است.

برای مشاهده آخرین خبرها در صفحه بازار ارز و طلا بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 256 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 1 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.