سورنا بورس پیش‌بینی قیمت طلا امروز 11 دی 99 / قیمت طلا تغییر می‌کند؟ - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. همچنین سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان شد. باید دید امروز قیمت طلا و سکه چه تغییری می‌کند.

به گفته محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت دلار امروز تغییر نمی‌کند. پیش‌بینی می‌شود فردا روند انس جهانی طلا همانند امروز در محدوده یک هزار و ۸۰۰ دلار باشد. بنابراین قیمت طلا و سکه امروز روند با ثباتی دارد.

در این مورد اقتصادنیوز نوشت: سال ۲۰۲۰ در روزهای پایانی خود همچنان تاثیراتش را بر بازار گذاشته است. طلا ، نقره و پلاتین در تلاش برای روند صعودی‌اند اما همچنان ثابت ماندند. طی دو هفته گذشته ، همه تلاش@ها برای صعود به سمت بالا شکست خورده است ، اما پشتیبانی همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش کیتکو، در معاملات امروز، قیمت هر اونس طلا در اتحادیه اروپا بر قیمت ۱۸۷۸٫۵۰ دلار ثابت ماند. قیمت نقره با قیمت ۲۶٫۱۸ دلار معامله شد. قیمت هر اونس طلای نقدی نیز ۱۸۸۲ دلار و ۲۰ سنت است.

تردیدی نیست که طلا ، نقره و پلاتین با شروع سال ۲۰۲۱ در روند صعودی قرار خواهند گرفت. اما سوال اصلی این است که «آیا آنها قادر خواهند بود تا روند صعودی داشته و به سطوح جدیدی برسند؟» هیچ کس به طور قطع پاسخ آن را نمی داند ، اما تصور می‌شود روند صعودی ادامه خواهد داشت تا زمانی که الگوریتم تغییر کند.

ااخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 31 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.