سورنا بورس قیمت دلار طلسم شد/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 20 آذر - سورنا بورس

 به گزارش سورنا بورس، بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری شاهد نوسان صعودی قیمت دلار بود. قیمت دلار در شروع معاملات نقدی روز گذشته به ۵۰ هزار و ۳۳۰ تومان رسید و در نهایت بر روی ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت.

 در معاملات پشت خطی هم اسکناس آمریکایی با ۵۰ هزارو ۳۲۰ تومان معامله شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که نرخ دلار بیش از سه هفته است که در برای شکست مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان در تلاش است؛ اما این مرز توسط بازارساز طلسم شده و بازیگران ارزی نتوانسته‌اند از مرز عبور کنند.

 علاوه بر تهران، در هرات هم نرخ دلار در حدود ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید و در معاملات پشت خطی یکشنبه‌شب نزولی شد و با ۵۰ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد.

 از سوی دیگر، نرخ حواله درهم نیز تقریباً ۴۰ تومان صعودی شد و به ۱۳ هزار و ۸۴۰ تومان رسید؛ اما در نهایت با ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان معامله شد.

 در شرایط کنونی به نظر می‌رسد که بازار ارز تهران امروز هم مانند روزهای گذشته شاهد نوسان دلار در منطقه خاکستری نیمه اول کانال ۵۰ هزار تومان است.

 قیمت طلا زیر ذره بین بازار سکه / پیش‌بینی قیمت سکه امروز 20 آذر

البته طبق خبرهای منتشر شده قرار است از امروز سامانه یکپارچه خودرو بازگشایی شود. معامله‌گران می‌گفتند اگر از تقاضا برای ثبت‌نام خودرو زیاد شود، احتمالاً نوسانان بازار دلار از تحت‌تأثیر قرار دهد.

 تکنیکالیست معتقدند درصورتی‌که دلار بالای مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت دهد موج جدید تقاضا وارد بازار خواهد شد و اسکناس آمریکایی در مرحله بعد به سمت مرز ۵۱ هزار تومان حرکت خواهد کرد. با این حالا اگر دلار مرز ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست دهد و پایین‌تر از آن ماندگار شود احتمال برگشت تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 60 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 11 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.