سورنا بورس شرط مهم برای سقوط دلار به کانال ۴۹/ طلا صعودی شد، سکه عقب نشینی کرد - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، بازار ارز هرات امروز پنجشنبه دوم آذر ماه ‌مسیر رشد را سپری کرد. قیمت دلار هرات که‌ در معاملات نقدی دیروز در مرز ۵۰ هزار تومان بسته شده بود، امروز با ۵۰ هزارو ۵۰ تومان باز شد و در انتهای معاملات با ۵۰ هزارو ۱۵۰ تومان به فروش رسید.

در تهران هم قیمت دلار صبح امروز با ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان راهی بازار شد و عصر در محدوده ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. این قیمت در حالی است که روز چهارشنبه هر برگ اسکناس آمریکایی در تهران در حدود ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان نرخ گذاری شده بود.

از سوی دیگر، نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و با ۱۳ هزار و ۸۴۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل رنج بود.

تحلیل‌گران فنی معتقدند اگر قیمت دلار  از ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کند مقاومت بعدی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. از نظر آن‌ها زمانی هیجان به بازار برمی‌گردد که قیمت دلار بتواند در کانال ۵۱ هزار تومان تثبیت دهد. از نظر آن‌ها اگر قیمت درهم امارات در بالای سطح حمایتی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد دلار هرات نیز می‌تواند از مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان عبور کند. همچنین در صورت نزدیک شدن قیمت درهم امارات به کانال ۱۴ هزار تومان، قیمت دلا هم به ۵۱ هزار تومان می‌رسد. اما اگر قیمت درهم ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد دلار هرات نیز با کاهش دوباره به زیر ۵۰ هزار تومان می‌رود.

فارغ از بازار دلار،  در بازار داخلی ایران قیمت طلای ۱۸ عیار امروز صعودی شد. گفتنی است بازار طلا در ایران امروز  با قیمت ۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان بازگشایی شد؛ اما عصر امروز در لحظه نگارش این گزارش در حدود ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز چهارشنبه نزدیک به ۸ هزار تومان رشد کرده است. لازم به ذکر است که روز دوشنبه  قیمت طلا ۲۱ هزار تومان افزایش را تجربه کرده بود. همچنین در بازار سکه امروز قیمت سکه امامی در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان ریزش کرد و با ۲۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 24 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.