سورنا بورس شرط مهم برای خروج بازار دلار از رکود/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 18 آذر - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، بازار ارز تهران در دو هفته ابتدای آذرماه در یک دامنه خاص نوسان کرد. آن طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار در نیمه کانال ۵۰ هزار تومان گرفتار شد و جناح کاهشی و افزایشی بازار نتوانستند به طور کامل بر دیگری غلبه کنند. به‌این‌ترتیب قیمت دلار در مرز تعادل قرار گرفت.

در همین راستا، قیمت دلار در معاملات نقدی پنجشنبه ۱۶ آذرماه با ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان شروع به کار کرد و نوسان خاصی را ثبت نکرد و در نهایت در همین محدوده بسته شد. روز جمعه هم در معاملات پشت خطی قیمت دلار اندکی رشد کرد و به ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

از سوی دیگر، در هرات هم قیمت دلار روز پنجشنبه توانست وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود و نرخ دلار با ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان بازگشایی شد و در واپسین ساعت کاری بازار یاد شده به ۵۰ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. در پشت خط جمعه‌شب هر برگ اسکناس آمریکایی در هرات با ۵۰ هزار و ۷۰ تومان نرخ‌گذاری شد.

تحلیلگران فنی معتقدند در حال حاضر حمایت ۵۰ هزار و ۲۰۰ و مقاومت ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان، محدوده‌های مهم دلار هستند که با شکست هر کدام از این دو قیمت مسیر بعدی اسکناس آمریکایی مشخص‌تر خواهد شد.

 خریدار دلار «ستارهٔ سهیل» شد / طلا از قله سقوط کرد/ الگوی مار و پله در بازار سکه !

همچنین قیمت درهم نیز امروز با ۱۳ هزار و ۸۲۰ تومان نرخ‌گذاری شد. تکنیکالیست‌ها می‌گویند محدوده‌های ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و همچنین ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان می‌توانند نقش حمایت‌های مهم و معنادار را برای درهم ایفا کنند.

در حال حاضر به نظر می رسد که در اولین روز هفته جاری هم بازار دلار مانند هفته قبل شاهد تداوم رکود است و خبری خرید و فروش های معنادار نباشد. با این حال اگر سیگنال جدید و قوی به بازار برسد احتمال تغییر مسیر بازیگران ارزی وجود دارد.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 64 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 9 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.