سورنا بورس ریزش قیمت دلار ادامه دارد؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، در معاملات نقدی روز گذشته کف مستحکم دلار در کانال ۵۰ هزار تومان‌شکست و اسکناس آمریکایی که از ابتدای جنگ حماس و اسرائیل بالای مرز یاد شده نوسان کرده بود تا محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد.

در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب هم کمتر کسی تمایل به خرید داشت و نرخ دلار با ۴۹ هزارو ۷۵۰ تومان بسته شد.

علاوه بر تهران، نرخ دلار در هرات روز سه شنبه مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد و تا محدوده ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان پایین آمد و در بازار چهارشنبه شیب کاهشی آن بیشتر شد و تا ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان عقب‌نشینی کرد.

 به دنبال هرات نرخ حواله درهم نیز دومین شوک کاهشی را به نرخ دلار در تهران وارد کرد. قیمت درهم در بازار دیروز  با افت ۲۰ تومانی فعالیت کاری خود را آغاز کرد و ظهر در حول‌وحوش ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان به فروش رسید. این قیمت نسبت به دیروز ۵۰ تومان نوسان کاهشی را نشان می‌دهد.

فعالان اقتصادی می گویند اگر نرخ درهم پایین مرز ۱۳ هزارو ۷۰۰ تومان تثبیت دهد فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد‌.

۴ دلیل سقوط دلار به کانال ۴۹ هزار تومان/ طلا ارزان شد

همچنین تحلیل‌گران فنی معتقدند قیمت دلار هرات در محدوده ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان حمایت مهمی دارد. به باور آنها اگر دلار هرات بالای این محدوده ماندگار شود در گام بعدی برای شکستن ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تلاش خواهد کرد. از نظر آن‌ها قیمت دلار می‌تواند در محدوده جدید خود یعنی ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۴۹هزار و ۸۰۰ تومان نوسان دهد تا روند جدید به خود بگیرد. اگر قیمت درهم امروز کاهش بیشتری نداشته باشد، قیمت دلار هرات می‌تواند از کف حمایتی فاصله بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 83 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 21 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.