سورنا بورس خریدار دلار ستاره سهیل شد؟/ پیش‌بینی قیمت دلار امروز 28 آبان - سورنا بورس

 به گزارش سورنا بورس، بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری حکایت از آن دارد که قیمت دلار در ابتدای معاملات نقدی روز شنبه با ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومان روانه بازار شد و در نیمه دوم معاملات نقدی با همین قیمت به فروش رسید که در مقایسه با روز پنجشنبه هفته قبل کاهش تقریباً ۳۰۰ تومانی را نشان می‌دهد. در معاملات پشت خطی شنبه هم کمتر کسی در موقعیت خرید دلار قرار گرفت و اسکناس آمریکایی در حدود ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

 پیش‌ از این فعالان بازار گفته بودند اگر قیمت دلار از حمایتی ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان عقب‌نشینی کند در مرحله بعدی به سمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان حرکت خواهد کرد و پس از کف‌زنی دوباره به سمت پله‌های بالاتر گام خواهد برداشت .

 در هرات هم قیمت دلار روز گذشته با ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان راهی بازار شد و در نیمه‌روز با ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد که نسبت به دو روز قبل ۱۸۰ تومان عقب‌نشینی کرده است. البته در واپسین ساعات بازار هرات، نرخ دلار ۵۰ هزار و ۳۵۰ تومان بود.

 به عقیده تحلیلگران اقتصادی درصورتی‌که قیمت دلار هرات بالای مرز مقاومت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان تثبیت دهد در گام بعدی محدوده مهم‌تر مقاومتی آن ۵۰ هزار و ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان است که در صورت شکستن آن، روند صعودی می‌شود.

 علاوه بر دلار روز قبل نرخ حواله درهم نیز مسیر نزول را دنبال کرد. قیمت درهم که در معاملات نقدی عصر پنجشنبه گذشته با ۱۳ هزار و ۹۷۰ تومان بسته شده بود دیروز با ۱۳ هزار و ۹۳۰ تومان شروع به کار کرد و در ادامه معاملات تا ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان پایین آمد.

تحلیلگران اقتصادی پیش‌بینی کرده بودند که در شرایط کنونی معامله‌گران بر این باورند که اگر قیمت درهم در کانال ۱۳ هزار تومان تثبیت دهد، قیمت دلار تهران نیز در کانال ۵۰ هزار تومان ماندگار خواهد شد؛ اما در غیر این صورت به کانال بالا باز می‌گردد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 19 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.