سورنا بورس تاکتیک صبر در بازار دلار/ پیش بینی قیمت دلار امروز - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، قیمت دلار در شروع معاملات نقدی روز دوشنبه مرز ۵۰ هزار تومان را از دست داد و با ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر در حول‌وحوش ۴۹ هزار و ۷۷۰ تومان مبادله شد. اما  در واپسین ساعات معاملات دوباره وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و تا ۵۰ هزار و. ۳۰۰ تومان بالا رفت. با این حال در بازار پشت خطی دوشنبه شب قیمت دلار تا کف کانال ۵۰ هزار تومان پایین آمده بود. 

علاوه بر تهران، قیمت دلار در هرات دیرز با گپ منفی باز شد. نرخ دلار در این بازار روز یکشنبه با ۴۹ هزار و ۷۵۰ تومان به کار خود خاتمه داد و روز دوشنبه با ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان فعالیت خود را شروع کرد و در نیمه ظهر تا ۴۹ هزار و ۵۵۰ تومان پایین آمده بود. البته عصر در حدود ۴۹ هزا رو ۶۰۰ تومان بود. در بازار پشت خطی دوشنبه شب هم  قیمت دلار هرات اندکی رشد کرد و تا ۵۰ هزارو ۷۳۰ تومان بالا رفته بود.

معامله‌گران می‌گویند طی یک هفته گذشته قیمت درهم امارات نتوانسته بالای ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان تثبیت بدهد که نشان می‌دهد به مرز مهمی تبدیل شده است. طی یک هفته گذشته سقف و کف قیمت درهم به ترتیب ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان و ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان بوده است.

از منظر معامله‌گران بازار ارز درحال چپ و راست کردن است و در این شرایط بهترین استراتژی نظاره‌گر بودن است. آن‌ها می‌گویند تحلیل‌ها نیز متفاوت شده‌اند؛ رسانه‌های نزدیک به دولت تحلیل می‌کنند قیمت دلار همچنان بر مدار کاهش است و نرخ با برخورد به کف ۴۹ هزار تومان این کف را از دست می‌دهد و تا کانال ۴۷ هزار تومان ریزش خواهد داشت. عده ای معتقدند قیمت دلار وارد دامنه جدید قیمتی شده و فعلا از آن خارج نمی‌شود، گروهی هم پیش‌بینی اعداد فضایی را دارند.

تحلیل‌گران فنی معتقدند اگر قیمت دلار از مرز ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان عبور کند می‌تواند وارد کانال ۵۰ هزار تومان شود در غیر این صورت دوباره بازار با کاهش حمایت ۴۹ هزارو ۶۰۰ تومان را تست خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 26 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.