سورنا بورس بالاترین قیمت سکه ثبت شد - سورنا بورس

قیمت فروش سکه در بازار آزاد طی روز جاری با رشد چشم گیری از مرز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عبور کرد.

به گزارش سورنا بورس،این درحالی است که سکه آتی دی‌ماه نیز با فاصله ی حدودا ۳۰۰ هزار تومانی با سکه نقدی در بازار آزاد معامله می‌شود.

هم‌اکنون در بازار تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قمیت دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت فروش سکه درحالی هم اکنون به دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسیده که صبح امروز قیمت فروش سکه ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان بود؛ بنابراین سکه در کمتر از ۶ ساعت، ۱۱۰ هزار تومان گران شده است.

گفتنی است، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت دو میلیون و ۱۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۸۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۹۹ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۹۹٫۴ دلار معامله می‌شود.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود ولی از ۳۱ اردیبهشت تا امروز هر نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و امروز ۴۲۲۱ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۷ هزار و ۸۷۱ تومان و هر پوند با ارزش ۸ هزار و ۹۶۸ تومان و درهم امارات ۱۸۱۱ تومان دادوستد می‌شد.

 

منبع:تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 4 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.