سورنا بورس آرامش در بازار سکه / آخرین قیمت طلا تا پیش از امروز 3 دی 99 - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز سه شنبه ۲ دی با ۹۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: در روز‌های گذشته قیمت طلا پس از هفته‌ها توقف و نوسان شروع به رشد کرده و قیمت آن افزایش یافته بود. اما در روز گذشته طلا نتوانست به صعود خود ادامه دهد و به اوج‌های جدیدی دست یابد و با فشار فروش مواجه شد.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۱/ ۰ درصد کاهش، به ۱۸۷۴ دلار و ۱۰ سنت (تا ساعت ۱۸ به وقت تهران) رسید. در حالی که در ساعات ابتدایی روز روند بهتری را دنبال می‌کرد. پس از اخبار جدید در مورد انتشار گونه جهش یافته جدیدی از ویروس کرونا در انگلستان خوش‌بینی‌ها نسبت به تصویب بسته محرک مالی ۹۰۰ میلیارد دلاری توسط کنگره کاهش یافت.

به نظر می‌رسد که در حال حاضر طلا توان چندانی برای باقی ماندن در سطوح بالا را نداشته و قیمت آن در زیر سطح ۱۹۰۰ دلار به نوسان خواهد پرداخت.

آرامش در بازار سکه

در معاملات روز سه‌شنبه قیمت طلا و سکه همزمان با نوسانات کمرنگ قیمت دلار، کاهش یافت. از طرفی کاهش بهای اونس طلا در بازار جهانی نیز روند کاهشی سکه را تشدید کرده و سبب کاهش ۲۰ هزار تومانی سکه در مقایسه با روز گذشته شده است.

هر قطعه سکه تمام آزادی طرح جدید روز سه‌شنبه به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۳۰ تومان فروخته شد. نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که نوسانات اندکی را  نشان می‌دهد. بنابراین بازار روز گذشته در آرامش و با کمترین نوسان بوده، به‌طوری‌که با کاهش تقاضا حباب سکه نیز به ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 355 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 23 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.