سورنا بورس گسترش همکاری‌های جهاد دانشگاهی با شرکت نفت فلات قاره - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، با بیان این‌که جهاد دانشگاهی برای همکاری‌های گسترده ملی و فناوری با صنعت نفت آماده است، اظهار کرد: با مدیرعامل شرکت ملی نفت فلات قاره در زمینه‌ توسعه همکاری‌ها صحبت‌هایی کردیم که منجر به امضای این تفاهم‌نامه شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه مذکور در زمینه‌های مختلف از جمله تولید فناوری‌های نوین، ساخت و تولید فناوری‌های حفاری، مطالعات مخزن، تولید مواد شیمیایی مورد نیاز شرکت نفت فلات قاره، رفع آلودگی‌های زیست‌ محیطی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و غیره است.

رییس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه بتواند به توسعه فناوری و ایجاد اشتغال برای جوانان کشور کمک کند.

در ادامه مراسم حمید بورد، مدیرعامل شرکت ملی فلات قاره با بیان این‌که جهاد دانشگاهی بی‌ادعا است، اظهار کرد: توانمندی‌های موجود در جهاد دانشگاهی مغفول مانده است و امیدواریم با همکاری‌های خوب این توانمندی‌ها شکوفا شود.

وی افزود: در آینده نزدیک حداقل ۳۰ قرارداد مختلف در زمینه‌های پژوهشی و فناوری به نتیجه می‌رسد. جهاد دانشگاهی تجربه خوبی در رفع آلودگی‌های نفتی دارد و امیدواریم بتوانیم از این توانمندی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی فلات قاره با اشاره به توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه تولید مواد شیمیایی، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان مواد شیمیایی، یا خارجی هستند و یا تعداد آنها در کشور محدود است. پژوهشکده مواد شیمیایی جهاد دانشگاهی در کرج تجارب خوبی در این زمینه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 261 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها