سورنا بورس کاهش اندک قیمت گاز در بازارهای گاز جهان - سورنا بورس

قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا درهفته منتهی به یکم اوت (دوشنبه، ١١ مردادماه) پس از آن که هفته گذشته به بالاترین سطح در هفت ماهه اخیر رسیده بود، اندکی کاهش یافت.قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا در هفته منتهی به یکم اوت (دوشنبه، ١١ مردادماه) برای تحویل چهار تا هشت هفته ای با ١٠ سنت کاهش به ۶ دلار و ٣۵ سنت برای هر میلیون بی تی یو رسید.
شروع مجدد تولید گاز از مجتمع گورگون استرالیا، کاهش قیمت محموله ها در NBP انگلیس و پایین آمدن قیمت نفت در بازارهای جهانی، عوامل عمده و تاثیرگذار بر کاهش قیمت محموله ها در شما شرق آسیا هستند.
تک محموله گازطبیعی در بازار جنوب غربی اروپا پنج دلار برای هر یک میلیون بی تی یو معامله شد که نسبت به هفته گذشته تغییری نداشت.
به گزارش مدیریت کل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، در بازار NBP انگلستان قیمت هر یک میلیون بی تی یو گاز ٢۶ سنت کاهش یافت و چهار دلار و ۵٧ سنت معامله شد.
به گزارش خبرنگار شانا،قیمت گاز در بازار هنری هاب آمریکا نیز در هفته مورد بررسی به ٢ دلار و ٨۵ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو رسید که نسبت به هفته گذشته، چهار سنت افزایش یافت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 19 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.