سورنا بورس پست سیار 63 کیلوولت سرپل ذهاب وارد مدار شد - سورنا بورس

محمد ابراهیم‌نژاد با بیان این که پست سیار ۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب از تمهیدات و برنامه‌های مدیریت بحران توانیر بود، خاطرنشان کرد: این پست سیار با هماهنگی صورت‌گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد مدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پست‌های سیار (Mobile Substations)، پست‌های تبدیلی هستند که عمدتا تجهیزات سوئیچ‌گیر آنها از نوع گازی بوده و به همراه ترانسفورماتور مربوطه روی یک یا چند تریلی نصب می‌شود و به سهولت قابل انتقال از یک محل به محل دیگر هستند.

این پست‌ها به طور عمده از یک فیدر فشار قوی، یک ترانسفورماتور قدرت و یک فیدر فشار ضعیف تشکیل شده و ظرفیت آن در مقایسه با پست‌های دائم، کم است.

از مزایای عمده این نوع پست‌ها سرعت بسیار بالای راه‌اندازی و بهره‌برداری آنها، همچنین امکان استفاده در چندین سایت مختلف است.

از جمله مزایای وجود بهره‌گیری از این پست‌ها، در مواقع بحران است که جریان برق در پست‌های دائم به هر دلیلی قطع می‌شود؛ در چنین شرایطی پست‌های سیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر قرار گرفته و وارد مدار می‌شود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷٫۳ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه‌شب بخش‌های غربی ایران و شهرهای مختلف عراق و مناطقی در کشورهای ترکیه، ارمنستان، کویت، عربستان سعودی و امارات متحده عربی را لرزاند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور دقایقی پیش اعلام کرد تاکنون ۲۰۷ نفر در زلزله غرب کشور کشته شده‌اند و تعداد مجروحین نیز به حدود ۱۷۰۰ نفر رسیده است.

 

منبع: ایرنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 357 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.