سورنا بورس محصولات جدید کارخانه‌های روغن نباتی را گران نخرید - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس اخبار منتشر شده و اطلاعات واصله مبنی بر کاهش وزن و تثبیت قیمت و به عبارتی گرانفروشی در حوزه روغن نباتی، لازم است مصرف‌کنندگان به منظور جلوگیری از گرانفروشی، نسبت به مشخصات مندرج بر روی بسته‌بندی قوطی‌های روغن نباتی توجه کنند.

علیرضا رستمی افزود: برخی از کارخانه‌های روغن نباتی براساس پروانه‌های صادره از سوی سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران با هدف تنوع در تولید محصولات کیفی و بر اساس مطالعات صورت گرفته اقدام به تولید محصولات جدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: قیمت این محصولات با نرخ محصولات قبل تا حدودی متفاوت است، بنابراین مصرف‌کنندگان باید علاوه بر توجه به قیمت و وزن، به مشخصات مندرج بر روی بسته‌بندی جدید نیز توجه لازم را داشته باشند.

رستمی تصریح کرد: بدیهی است دستگاه‌های متولی حوزه نظارت بر کیفیت از جمله سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو براساس وظایف قانونی خود باید نظارت‌های لازم درخصوص ترکیب مواد مصرفی و کیفیت محصولات و… را اعمال کنند.

بر اساس این گزارش سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نظارت و بازرسی در حوزه رعایت قیمت روغن نباتی که از جمله کالاهای گروه یک است، در دستور کار دارد و برای دریافت شکایات هموطنان از طریق سامانه ۱۲۴ آمادگی دارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 19 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها