سورنا بورس قفل برقی در امنیت منازل چه تاثیری دارند؟ - سورنا بورس

قفل برقی چیست؟

قفل برقی محصولی بسیار کاربردی و مفید در صنعت ساختمان سازی امروزی به شمار می رود. این قفل ها معادل قفل های مکانیکی قدیمی هستند که با اعمات تغییرات برای شرایط امروزی مناسب سازی شده اند.

قفل های برقی با توجه به نوع و کارایی که دارند به انواع مختلف تقسیم می شوند. بدنه این قفل ها در مقایسه با قفل های قدیمی بسیار مقاوم تر است و ایمنی و امنیت بالاتری را برای شما فراهم می آورد.

شما می توانید این قفل را به روی درب نفر رو و یا درب پارکینگ نصب کنید تا به سادگی و با فشردن یک کلید بر روی آیفون تصویری خود در داخل واحد، درب ساختمان را باز کنید.

همچنین این قفل ها قابلیت ارتباط با سیستم کنترل تردد را نیز دارند، به این شکل که می توانید این قفل ها را به دستگاه کنترل دسترسی و یا حضور و غیاب متصل کنید، با احراز هویت افراد توسط این دستگاه ها درب ساختمان باز می شود.

این قفل ها بدون ضامن هستند تا امکان باز شدن بدون کارت عبور و یا تشخیص اثر انگشت وجود نداشته باشد.

قفل برقی کله گاوی یا لاکپشتی

یکی از انواع قفل های برقی، قفل‌های با روکش محافظ دار هستند که در چند سال گذشته در برای درب پارکینگ و حیاط مورد استقبال قرار گرفته اند.

جنس این نمونه قفل از نوع گالوانیزه با روکش گالوانیزه رنگ شده است که در شرایط سخت جوی مقاومت بالایی دارد.

این نوع قفل توسط یک کابل به مدار فرمان دستگاه وصل می ‌شود و بی نیاز از هر گونه برنامه یا تنظیم به صورت اتوماتیک و با ریموت کار می ‌کند.

به طور کلی بعد از نصب قفل برقی بر روی درب اتوماتیک پارکینگی نیاز به انجام هیچ کار خاصی نیست و قفل با زدن ریموت باز می شود و درب شروع به حرکت می کند و بلافاصله بعد از بسته شدن درب قفل دوباره بسته می شود.

قفل مقابل برقی چیست؟

قفل مقابل برقی وسیله ای است که از آن برای فرمان پذیر کردن درب ضد سرقت استفاده می شود.

قفل مقابل برقی که به قفل لادری نیز مشهور است که معمولا در اصناف مختلف با القاب متفاوتی از آن یاد می کنند.

این ابزار از یک بوبین و یک قاب فلزی تشکیل شده است که به هم پیچ شده اند. روی بوبین این قفل یک عدد زبانه قرار دارد که با هر بار ولتاژی که به بوبین آن اعمال می شود یک بار به حالت خلاصی می رود.

این قفل قابلیت نصب بر روی انواع چارچوب درب های چپگرد و راست گرد فلزی، چوبی، آلومینیومی، ضد سرقت و معمولی را دارد.

 

قفل برقی درب فلزی چقدر ایمن است؟

قفل برقی از لحاظ ایجاد امنیت در بالای هرم در ورودی ساختمان قرار میگرید. اولیت دژ دفاعی در نفوذی به ساختمان از طریق درب ورودی است که اگر از قفل برقی مناسب استفاده گردد می تواند این راه را برای سارق به طور کلی ببندد.

قفل های کله گاوی جزو بهترین محصولات در این رده برای درب های نفررو و قفل های کلونی برای جک درب پارکینگ گزینه ای امن می باشد.

همانطور که در بالا توضیح داده شد قفل برقی تاثیر بسیار زیادی در امنیت منازل ما دارند و برخلاف قفل های قدیمی این قفل ها با زور و فشار باز نمی شوند. بنابراین سد بزرگی در مقابل ورود سارقان به منزل ایجاد می کنند.

اگر در فکر تهیه این محصول می باشید می توانید به فروشگاه آیو ایران اعتماد کنید. شرکت آیو ایران سال ها است که در زمینه فروش تجهیزات حفاظتی ساختمان مشغول فعالیت است و با داشتن کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه می تواند به شما به منظور تهیه بهترین محصول مشاوره بدهد.

سخن آخر

قفل برقی یکی از تجهیزات حفاظتی پیشرفته ساختمان است که بر روی درب قابل نصب است. این نوع قفل ها بر روی درب های قدیمی نیز قابل نصب می باشند به شرطی درب سنگین و تو پر باشد. همچنین این قفل ها از ایفون های تصویری قابل کنترل هستند و استفاده از انها بسیار ساده است.

شما می توانید برای تهیه انواع قفل برقی و قفل درب برقی حیاط، آنها را از فروشگاه آیو ایران خریداری کنید.

شرکت آیو ایران تمامی محصولات خود را بصورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همچنین آنها را از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می کند.

برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب ما و همچنین تهیه این نوع محصولات می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۲۷۰۵۷۴

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.