سورنا بورس عکس؛ اول تمرین دو ستاره‌ای که رئال مادرید در این تابستان خرید - سورنا بورس

عکس؛ اول تمرین دو ستاره‌ای که رئال مادرید در این تابستان خرید

عکس؛ اول تمرین دو ستاره‌ای که رئال مادرید در این تابستان خرید

پایگاه خبری سینما فوتبال – آردا گولر و جود بلینگام دو ستاره جوانی هستند که رئال مادرید در این تابستان آن ها را خریداری کرد و باید دید که عملکرد این دو بازیکن در فصل پیش‌رو به چه شکل خواهد بود و می توانند انتظاراتی که هواداران رئال مادرید از آن ها دارند را برآورده کنند یا خیر.

به گزارش سینما فوتبال، جود بلینگام با رقمی حدود ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته است و پول زیادی برایش خرج شده است. این هافبک انگلیسی طبیعتا فشار زیادی را در رئال مادرید تحمل خواهد کرد. از سوی دیگر، آردا گولر با رقم ۱۰ + ۲۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته است. این بازیکن که از فنرباغچه به رئال مادرید آمده است، مورد توجه بارسلونا هم بود اما در نهایت رئال مادرید او را خرید.

جود بلینگام و آردا گولر اولین جلسه تمرینی خود را در رئال مادرید انجام داده اند. رئال مادرید پس از انجام تمرینات در شهر مادرید قرار است با اضافه شدن بقیه بازیکنان خود، راهی ایالات متحده آمریکا شود و آن جا چهار بازی دوستانه مقابل تیم های منچستر یونایتد، میلان، یوونتوس و بارسلونا داشته باشد و خودش را برای شروع فصل ۲۰۲۳/۲۴ آماده کند.

رئال مادرید در این تابستان بازیکنان دیگری مثل خوسلو، براهیم دیاز و فران گارسیا را هم جذب کرده است اما نگاه ها بیشتر روی بلینگام و گولر خواهد بود.

۱۴۷۱

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.