سورنا بورس ظروف شامپو کم شد / آغاز رایزنی برای افزایش قیمت شامپو - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، لطف‌الله ستاره، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف یک انبار بزرگ با موجودی یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی خبر داده است. آیا با افزایش نرخ دلار و کمبود پت، تولید شامپو کاهش یافته است؟

در همین راستا رئیس انجمن صنایع شوینده درباره وضعیت تولید شامپو به تجارت‌نیوز گفت: هر چند که تولیدکنندگان شامپو با افزایش قیمت دلار و مواد اولیه پتروشیمی رو به رو هستند اما تولید شامپو کاهش نیافته است. فعلا تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای شامپو دارند.

بختیار علم بیگی افزود: تولیدکنندگان شامپو هم با مشکل تامین ظروف مواجه هستند. با سازمان‌های مختلف برای افزایش قیمت شامپو در حال رایزنی هستیم اما به دلیل اینکه قیمت دلار روزانه و قیمت مواد پتروشیمی‌ نیز هر هفته در حال افزایش است نمی‌توانیم رقم ثابتی را برای شامپوها اعمال کنیم. منتظریم ببینیم گرانی‌ها تا کجا ادامه دارد و بعد قیمت شامپو را افزایش خواهیم داد.

او اظهار کرد: اکنون چند محموله کالای بهداشتی و آرایشی پیدا شده که اکثر این شامپوها خارجی است. امیدواریم با جمع‌بندی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بتوانیم جلوی زیان تولیدکنندگان شوینده‌ها را بگیریم.

خبر «قیمت شوینده‌ها گران می‌شود» را در این لینک بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 29 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها