سورنا بورس صادرات گاز به بغداد بدون مشکل ادامه دارد - سورنا بورس

مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه با وجود وقوع زلزله در شب گذشته، تاسیسات شرکت گاز در مناطق غرب کشور از سلامت و امنیت کافی برخوردار است، گفت: صادرات گاز به بغداد با حجم ۱۴ میلیون مترمکعب در روز طبق روال عادی ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بوجارزاده ادامه داد: عصر امروز جلسه کمیته بحران در کرمانشاه با حضور عراقی و مومنی و مسئولان استانی برگزار می‌شود تا جوانب گوناگون این حادثه از جمله قطع و وصل گاز، مدیریت حادثه پیش‌آمده مورد بررسی قرار گیرد. تیم‌های عملیاتی از همدان، اصفهان، کردستان و استان مرکزی به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: گاز ۴۰ هزار مشترک در پی وقوع زلزله جهت اطمینان از سلامت مردم و شبکه گازرسانی قطع شد که نشت‌یابی گاز مشترکان ادامه دارد و هر جا که اطمینان یابیم مشکلی در وصل گاز به وجود نمی‌آید، گاز را مجددا وصل می‌کنیم.

سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز نیز گفت: در محدوده کرمانشاه، ۸۰۰ روستا و ۲۷ شهر گازرسانی شده‌اند که به توصیه شورای تامین گاز در سه بخش سرپل ذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی که میزان تخریب بالایی داشته‌اند، قطع شده است.

وی افزود: در مناطقی که قطع گاز انجام شده، مصرف‌کننده گاز خانگی نیز نداریم چرا که مردم از منازل خود خارج شده‌اند و کارشناسان نیز پس از نشت‌یابی، گاز بخشی از مشترکان را وصل کردند و نشت‌یابی سایر منازل و ساختمان‌ها نیز ادامه دارد.

 

منبع: مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.