سورنا بورس توزیع روزانه ۳۰ تن گوشت گرم گوسفندی در تهران - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، منوچهر توسلی، سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام گفت: ستاد تنظیم بازار در وزارت جهاد کشاورزی، در راستای تعادل‌بخشی به قیمت گوشت قرمز و جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در کنار حمایت از تولید داخلی، سیاست واردات گوشت قرمز سبک از آسیای میانه و استرالیا را از ابتدای امسال اتخاذ کرده است.

وی افزود: گوشت گرم گوسفندی وارداتی با کیفیت، در نقاط مختلف تهران از جمله ۲۵ فروشگاه افق کورش، ۵۵ غرفه در میادین میوه و تره‌بار، ۱۲ فروشگاه شهروند، ۹ فروشگاه رفاه و مجتمع گوشت ملاصدرا با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

توسلی با بیان این که گوشت گرم گوسفندی توسط بخش خصوصی وارد و با مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می‌شود، گفت: گوشت‌های گرم گوسفندی وارداتی از آسیای میانه با قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی بر اساس قیمت لاشه به قرار هر کیلوگرم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت وارداتی از استرالیا با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران به دست مصرف‌کننده می‌رسد. واردات و توزیع این محصول با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده و بر اساس موازین ذبح شرعی صورت می‌گیرد.

وی در عین حال از توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی به میزان ۱۶ تن در استان‌های البرز، ۱۵ تن در قم و سه تن در آذربایحان غربی خبر داد و اعلام کرد: به زودی این محصول به استان‌های یزد، خراسان رضوی و همدان ارسال می‌شود.

سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام اذعان داشت: در صورت همکاری صنف قصابان تهران، گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب در فروشگاه‌های خرد سطح تهران نیز عرضه خواهد شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 20 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها