سورنا بورس تنها یک شهر کرمانشاه بی‌آب است - سورنا بورس

شاهین پاک‌روح با اشاره به وضعیت تامین آب در شهرهای حادثه‌دیده، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل تامین آب تمام شهرهای کرمانشاه برطرف شده، اما مسئله مهم برای ما در نظر گرفتن کیفیت آب است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کدورت آب به طور کامل برطرف شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان این که به دلیل پس‌لرزه‌های متعدد آب دچار کدورت شده است، ادامه داد: در دو شهر هرسین و گیلان غرب با مشکل کدورت آب مواجه بودیم که خوشبختانه مشکل هرسین برطرف شده و تنها در گیلان غرب با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گفته معاون نظارت بر راهبری و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، در حال حاضر اکیپ‌های فنی در شهرهای حادثه‌دیده مستقر هستند، همچنین ۲۰۰ هزار بطری آب دیروز و امروز نیز ۲۰۰ هزار بطری آب بسته‌بندی بین مردم توزیع شده است.

پاک‌روح ادامه داد: البته بر اساس دستورالعمل‌های ستاد بحران وظیفه ما تامین آب شرب پایدار برای مردم است، به همین دلیل تمام همکاران تلاش خود را برای تامین آب بهداشتی پایدار می‌کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر جاده‌ها باز شده و انتقال تانکر آب برای روستاها آسان شده است، گفت: ۲۰ دستگاه تانکر سیار برای ۱۲۳ روستا بسیج شده‌اند. البته این در شرایطی است که کل روستاهای متاثر از زلزله در اولین ساعات ۵۵۰ روستا بود که در حال حاضر نیاز آب شرب این روستاها به ۱۲۰ روستا کاهش پیدا کرده است.

معاون نظارت بر راهبری و بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور، بیان کرد: در حال حاضر تلاش ما این است که منابع آب این روستاها را تا اسرع وقت تامین کنیم.

 

منبع: ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 2 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.