سورنا بورس امکان ساخت و فروش NFT به‌زودی به اینستاگرام اضافه خواهد شد - سورنا بورس

ظاهراً به‌زودی امکان ساخت و فروش توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی موردعلاقه‌ی شما ازجمله یکی از پلتفرم‌های متا، دردسترس قرار خواهد گرفت. غول رسانه‌های اجتماعی جهان، روز گذشته در رویداد مخصوص سازندگان محتوا اعلام کرد که ایستاگرام به‌زودی به کاربران اجازه می‌ٔهد NFTهای خود را در داخل این برنامه ایجاد کرده و آن‌ها را به‌فروش برسانند. این قابلیت به‌عنوان راهکاری جدید برای طرفداران درنظر گرفته می‌شود که با استفاده از آن قادر خواهند بود از محتواسازان موردعلاقه‌ی خود حمایت کنند.

انتظار می‌رود قابلیت ایجاد و فروش NFT اینستاگرام به‌عنوان یک ابزار سرتاسری ارائه شود؛ ویژگی جذابی که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد توکن‌های غیرقابل‌تعویض خود را در این شبکه‌ی اجتماعی ایجاد کرده و آن‌ها را برای فروش درمعرض دید سایرین قرار دهند. پس‌از ساخت NFTها، طرفداران می‌توانند آن‌ها را به‌طور مستقیم ازطریق پلتفرم اینستاگرام خریداری کنند.

قابلیت ساخت و فروش NFT در اینستاگرام

مقاله‌ی مرتبط:

به گزارش دیجیتال‌ترندز، امکان ساخت و فروش NFT که متا از آن به‌عنوان «کلکسیون‌های دیجیتال اینستاگرام» یاد می‌کند، هنوز به‌طور گسترده دردسترس نیست. طبق اطلاعیه‌ی جدید این شرکت، قابلیت مذکور همچنان با کمک گروه کوچکی از سازندگان محتوا در ایالات‌متحده درحال گذراندن دوره‌ی آزمایشی است ولی به‌زودی در سایر کشورها نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

متا همچنین ویژگی‌های جدید دیگری را برای سازندگان محتوا در اینستاگرام و فیسبوک توسعه داده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتراک‌ها برای همه‌ی محتواسازان واجدشرایط در ایالات‌متحده دردسترس قرار خواهد گرفت. این یعنی طرفداران می‌توانند اشتراک محتوای انحصاری را از سازندگان موردعلاقه‌ی خود، خریداری کنند.
  • محتواسازان می‌توانند با یک روش اضافه ازطریق Reels کسب درآمد کنند؛ اینستاگرام درحال‌حاضر مشغول آزمایش قابلیتی است که به‌دنبال‌کنندگان صفحات این پلتفرم اجتماعی اجازه می‌دهد با خرید ستاره‌ها در اینستاگرام، هدایایی برای سازندگان محتوا در Reels ارسال کنند.
  • متا همچنان درحال راه‌اندازی تنظیمات نمایه‌ در «حالت حرفه‌ای» است که به کاربران فیسبوک اجازه می‌دهد ازطریق نمایه‌ی شخصی حساب کاربری خود، به ابزارهای مخصوص سازندگان محتوا و کسب درآمد، دسترسی داشته باشند.

این ویژگی‌ها، جدیدترین تلاش‌های اینستاگرام برای بازگرداندن سازندگان محتوا به پلتفرم خود است زیرا درحال‌حاضر محبوبیت تیک‌تاک به‌شدت میان کاربران افزایش یافته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.