سورنا بورس اما و اگر حضور کره‌جنوبی در صنعت آب و فاضلاب ایران - سورنا بورس

«چوی هونگ سون» در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز با بیان این مطلب ادامه داد: صادقانه می‌گویم نمی‌دانستم شرکت‌های آلمانی از قبل در صنعت آب و فاضلاب ایران بوده‌اند و وقتی غرفه‌های متعدد آلمان در نمایشگاه را دیدم متعجب شدم.

وی که در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات صنعت آب و فاضلاب سخن می‌گفت، افزود: در حال حاضر یک تفاهمنامه سه ساله با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران امضا کرده‌ایم تا فناوری‌های نوین را به ایران منتقل کنیم.

این کارشناس صنعت آب و فاضلاب اظهار کرد: وقتی پروژه‌هایی برای اجرا وجود داشته باشند، طبیعی است که سرمایه‌گذاری شرکت‌های کره‌ای نیز به دنبال خواهد آمد.

«سون» با بیان اینکه در حال حاضر بحث مالی مطرح نشده است، تاکید کرد: فعلا موضوع انتقال فناوری برای نوسازی صنعت آب و فاضلاب ایران مطرح شده است.

عضو انجمن آب و فاضلاب کره جنوبی در پاسخ به این سوال که با توجه به تهدیدات اخیر آمریکا آیا در ایران می‌مانید، نیز گفت: این موضوعی است که من نمی‌توانم پاسخ دهم و به دولت ها باز می‌گردد ولی شخصا دوست دارم کره جنوبی در صنعت آب و فاضلاب ایران حضور داشته باشد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب دوشنبه، بیست و چهارم مهرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا بیست و هفتم مهر ماه ادامه دارد، ۲۵۸ شرکت داخلی در کنار ۱۰۵ شرکت خارجی از بیست کشور حضور دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 25 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.