سورنا بورس ۱۰ هزار واحد آماده‌ افتتاح مسکن مهر پرند نیازمند زیرساخت - سورنا بورس

حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از شهر جدید پرند اظهار کرد: حضور نمایندگان مجلس در شهر پرند باعث بررسی و در نهایت حل مشکلات می‌شود، پرند بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر در کشور است که امروز مسئولان توانسته‌اند بخشی از مشکلات این شهر را حل و فصل کنند.

به گزارش سورنا بورس، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بیان کرد: طرح مسکن مهر یک طرح کلی برای صاحب‌خانه‌ شدن بود که در این‌باره باید دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز پای کار باشند، امروز از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران می‌خواهیم مشکلات پرند را بینند و برای حل آنها تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت آماده افتتاح در پرند داریم که نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم است.

طاهرخانی با اشاره به مشکلات زیربنایی و روبنایی شهر جدید پرند تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ بلندمرتبه در پرند وجود دارد اما آتش‌نشانی این شهر هنوز از امکانات لازم برخوردار نیست همچنین نیازهای دیگری به مانند مدارس، بیمارستان، فضاهای فرهنگی و … در شهر جدید پرند مشهود است و برای رسیدن به شرایط مطلوب لازم است که همه دستگاه‌های متولی وارد میدان شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید پرند از منابع داخلی خود برای رفع مشکلات زیربنایی و روبنایی بهره گرفته است، ابراز امیدواری کرد: نمایندگان محترم مجلس توجه ویژه‌ای به شهر جدید پرند داشته باشند و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز وظایف خود را در راستای توسعه این شهر انجام دهند.

یادآور می‌شود در جریان سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل ادارات آب، برق و گاز استان تهران از شهر جدید پرند، از بوستان مشاهیر، ایستگاه راه آهن و برخی پروژه‌های مسکن مهر این شهر بازدید به عمل آمد.

 

منبع: مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 22 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.