سورنا بورس گرانی مجدد مسکن باعث تشدید رکود می شود - سورنا بورس

گرانی مجدد مسکن باعث تشدید رکود می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن میزان اجاره بهای مسکن گفت:گرانی مجدد مسکن باعث تشدید رکود در این بازار می شود بنابراین پیش بینی می شود ثبات نسبی در بازار مسکن حفظ شود.رحیم زارع  درباره افزایش عرضه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن گفت: باید پذیرفت با توجه به

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن میزان اجاره بهای مسکن گفت:گرانی مجدد مسکن باعث تشدید رکود در این بازار می شود بنابراین پیش بینی می شود ثبات نسبی در بازار مسکن حفظ شود.رحیم زارع  درباره افزایش عرضه اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن گفت: باید پذیرفت با توجه به جمعیت بالای جوان در کشور تقاضا برای خرید مسکن در کشور بالاست.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: افزایش قیمت نجومی مسکن در سال های گذشته باعث شد از توان خرید مسکن، بسیاری از خانوارها کاسته شود و این موضوع در رکود بخش مسکن موثر بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: دولت باید روشهای مختلفی برای خانه دار کردن مردم ارائه دهد و نباید فراموش کرد در حال حاضر هزینه های تامین وام مسکن بالا است.

زارع افزود: قیمت اوراق حق تقدم مسکن بالا است و این باعث می شود متقاضیان خرید خانه از اخذ تسهیلات مسکن استقبال نکنند.

وی افزود: تصمیم افزایش عرضه اوراق حق تقدم مسکن، تصیمی مناسبی است تا قیمت این اوراق منطقی شود، در هر صورت باید سود و میزان وام مسکن با درآمد خانوارها متناسب شود.

انتقاد از بالا بودن میزان اجاره بهای مسکن

زارع افزود: با توجه به میزان درآمد اکثریت خانوارهای ایرانی، گرانی مسکن باعث تشدید رکود در این بازار می شود بنابراین پیش بینی می شود ثبات نسبی در بازار مسکن حفظ شود.

به گزارش خانه ملت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بالا بودن میزان اجاره بهای مسکن در کشور یادآور شد: متولیان بخش مسکن باید با اتخاذ تدابیری کارشناسی بازار اجاره بها را ساماندهی کنند./

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 18 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.