سورنا بورس کمنگنز سطح مقاومت خود را شکست! | زقیام بیش از ۸۰ درصد رشد کرد! - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، تحلیلگر: آرمان شبان | امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ به درخواست کاربران سایت سورنا بورس دو نماد کمنگنز و زقبام به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند آن‌ها در روز‌های آینده بورس پیش بینی شود.  

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این دو نماد به لحاظ تکنیکالی چارت‌های خوبی دارند. قبل از انجام تحلیل باید خاطر نشان کرد که این تحلیل هیچگونه سیگنالی برای خرید و فروش این دو سهم نیست و تنها یک پیش بینی از روند آینده آن‌ها است.  

زقیام و سودای شکست مقاومت ها یکی پس از دیگری!

با بررسی چارت کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) در تایم فریم هفتگی (تعدیل شده) می بینیم که قیمت سطح حمایتی ۱۱۰ تومان را حفظ کرد و حالا با رشد بیش از ۸۰ درصد در حال شکستن مقاومت‌های خود به صورت پی در پی می باشد، با تثبیت قیمت بالای ۱۸۸ تومان می توانیم انتظار رشد قیمت تا اولین محدوده‌ مقاومتی بسیار مهم در محدوده‌ ۲۱۰ تا ۲۴۵ تومان را داشته باشیم.

تارگت میان مدتی قیمت در صورت شکست و تثبیت بالای این سطح ۳۱۰ تا ۳۳۰ تومان و تارگت بلند مدتی آن ۴۸۰ تا ۵۱۰ تومان می باشد.

کمنگنز سطح مقاومتی را شکست!

با بررسی چارت معادن منگنز ایران (کمنگنز) در تایم فریم هفتگی (تعدیل شده) می بینیم که قیمت پر قدرت سطح مقاومتی ۱۳۳۰ تومان را شکسته و در حال تثبیت می باشد، تارگت کوتاه مدتی در صورت تبدیل سطوح و حفظ حمایت این محدوده، ۱۴۵۰ تا ۱۵۲۰ تومان است، تارگت میان مدتی هم در صورت شکست محدوده‌ مهم ۱۷۵۰ تا ۱۸۱۰ تومان می باشد!

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 14 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها