سورنا بورس کسادی بازار ارزهای رمزنگار، بورس‌ها را به بیراهه می‌کشاند - سورنا بورس

کارشناسان اقتصادی اداره اوراق بانک ولز فارگو گفتند: در صورتی که رونق بازار ارزهای رمزنگار به کسادی پیش رود این موضوع می‌تواند سهام بورس‌ها را به راحتی به هرج‌ومرج بکشاند.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین ولزفارگو در مورد انجام هر فعالیت غیرعادی در بازار ارز رمزنگار هشدار داد و اعلام کرد که این نوع رفتار می‌تواند منجر به شکل گرفتن بزرگ‌ترین حباب در بخش بازارهای مالی جهان شود.

کریستوفر هاروی مدیر اداره استراتژی سهام در ولزفارگو گفت: یاوه‌گویی‌های زیادی در ارتباط با بازار ارز رمزنگار وجود دارد و بر این باور هستم با بیرون زدن آنها، مشکلات ارز رمزنگار منتشر می‌شود.

اکنون قیمت بیت‌کوین در مقایسه با بالاترین ثبت رکورد خود که رقم ۲۰ هزار دلار است، ۲۵ درصد روند نزولی گرفته است و سرمایه گذاران در این بخش باید آگاهانه رفتار کنند.

از سویی برخی از کارشناسان ارز رمزنگار که پیش‌بینی خود برای بیت‌کوین را تا سال ۲۰۱۹میلادی رقم ۴۰ هزار دلار اعلام کرده بودند، در تازه‌ترین برآورد خود اعلام کردند که قیمت آن تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی به ۸ هزار دلار تنزل پیدا خواهد کرد.

هاروی در مورد سقوط ارز رمزنگار و تاثیر آن بر روی بازار سهام ابراز نگرانی کرد و در مورد عملکرد بازار بورس در سال جاری میلادی گفت: بورس‌های جهانی بهترین عملکرد خود را از سال ۲۰۱۳ میلادی به بعد تجربه کردند؛ اما در مورد رشد بورس‌ها در سال جدید میلادی باید انتظارات خود را کاهش دهیم.

وی افزود: ضمن اینکه بطور کل انتظار می رود عملکرد بورس‌های جهانی در نیمه اول سال ۲۰۱۸ بهتر از نیمه دوم خواهد بود.

 

منبع: راشاتودی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 7 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.