سورنا بورس پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | خودرویی‌ها لیدر بازار می‌مانند؟ - سورنا بورس

در گفتگو با حسین مریدسادات و مریم محبی بررسی شد:

به گزارش سورنا بورس، بورس امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در حالی آغاز شد که از همان ابتدا گروه خودرویی دوباره سبزپوش شد و این سبزپوشی به بیشتر گروه‌های بازار سرایت کرد. شاخص‌ها در روز جاری افزایش ارتفاع دادند، اما این افزایش ارتفاع در نیمه دوم بازار کمتر شد و در نهایت سبزپوش شاخص‌ها به استقبال بورس فردا رفتند.



حسین مریدسادات تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو  با خبرنگار سورنا بورس گفت: امروز شاخص کل رشد ۳۳۴۱ واحد و شاخص کل هموزن رشد ۱۰۴۹ را تجربه کردند و با توجه با این اعداد خیلی‌ها شاید پیش بینی کنند که بورس فردا مثبت است، اما رصد نماد‌های پرتراکنش نشان می‌دهد که قیمت‌های آخرین معامله معمولا منفی هستند. وی ادامه داد: از ساعت ۱۰:۳۰ نیز بر روی شاخص کل و شاخص کل هموزن نیز فشار فروش قابل توجهی مشاهده شد.

این تحلیلگر بازار سرمایه افزود: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد و ارزش معاملات ۶۴۰۰ میلیارد تومان شد و عدد قابل قبولی است و می‌توان بازار فردا را در نیمه اول، متعادل، اما پرفروش پیش بینی کرد و باید منتظر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ماند. مریدسادات اظهار داشت: گروه خودرویی‌ها و سرمایه گذاری‌ها امروز بد عمل نکردند، ولی در بقیه بازار فشار فروش کاملا مشهود بود. حالا در شرایط کنونی با توجه به اتفاقاتی که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز افتاد می‌توانیم برای فردا به نسبت بازار پرعرضه‌ای را در نیمه اول شاهد باشیم، اما کماکان خودرویی‌ها می‌توانند لیدر بازار باشند.

این فعال بازار سرمایه در انتها گفت: امروز همچنین خبر عدم لغو ارز ۴۲۰۰ تومانی در حال حاضر منتشر شد که خبر خوبی نبود و می‌شود بازار فردا را متعادل با فشار فروش بالا پیش بینی کرد.  

همچنین مریم محبی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه نیز گفت: بازار در دوگانگی مبهمی به سر م یبرد. از یک طرف سهم هایی که با قیمت ارزنده در بورس عرضه می شوند و از طرف دیگر عدم اعتماد سهامداران به عرضه ها و تقاضاهای منطقی، چالش اصلی بورس می باشد. وی افزود: به نظر می رسد روز دوشنبه این نیروهای بازار در مقابل یکدیگر، شرایط معتدلی را ایجاد کرده و در انتهای روز شاهد تغییر قیمتی قابل توجهی در بازار نبوده و بازار در انتهای روز بصورت خنثی به کار خود خاتمه دهد.

 

بیشتر بخوانید:



 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها