سورنا بورس پایان عملیات اجرایی 11 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده - سورنا بورس

رضا خواجه‌ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه، با بیان اینکه ۱۲ ستاد معین در مناطق شهری و روستایی استان کرمانشاه مستقر شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۸۱۰ واحد مسکونی آواربرداری و ۶ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی پی‌کنی شده و ۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله ستونزنی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در ادامه افزود: خوشبختانه با همکاری و مشارکت مردم توانستیم دیوارچینی ۷۰۰ واحد مسکونی را به پایان برسانیم و اسکلت زنی ۲ هزار و ۱۰۰ واحد نیز در حال انجام است و اجرای سقف ۳۵۰ واحد نیز به پایان رسیده است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی کرمانشاه با بیان اینکه عملیات تعمیری ۱۶ هزار واحد آغاز شده است، گفت: خوشبختانه عملیات تعمیراتی ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها به پایان رسیده و مردم می‌توانند در این واحدها ساکن شوند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه تا امروز به ۲۰ هزار واحد مسکونی کمک بلاعوض پرداخت شده است، تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم جهت اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام شده و هم اکنون در حال تهیه اسکان دائم متقاضیان هستیم.

وی، تصریح کرد: ۱۵ هزار واحد کانکس به متقاضیان تحویل داده شده و در شهرها و روستاها نیز به ۴ هزار و ۶۵۰ خانوار کمک اجاره پرداخت شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 226 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 15 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.