سورنا بورس ورود 9 میلیارد تومانی پول حقیقی به سهام بانک ملت - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس به نقل از اکوایران؛ بانک ملت در سال گذشته با افزایش اعطای تسهیلات و رشد شدید درآمدی از این محل همراه بود. در بررسی‌های اخیر اکوایران صورت‌های مالی اخیر بانک ملت تحلیل شد اما با توجه به رشد نرخ سود تسهیلات بانک‌ها، فعالان بازار سهام در خصوص توانایی بانک‌های کشور در برابر بازپرداخت بدهی‌ها دچار تردید شدند.

بانک ملت در سال ۱۴۰۰ توانسته بود تا ۶۰ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی به دست آورد و متوسط درآمد تسهیلات اعطایی خود را در این سال به سطح ۵ هزار و ۶۵ میلیارد تومان رساند. در سال ۱۴۰۰ روند درآمدی بانک ملت صعودی شد و با کسب ۸۹ هزار و ۷۵۳ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی در ۱۲ ماه به متوسط ۷ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ دست پیدا کرد.

photo_۲۰۲۳-۰۴-۳۰_۱۴-۵۲-۱۴

 

درآمدزایی بانک ملت در سال گذشته ۴۷٫۷ درصد به نسبت سال ۱۴۰۰ افزایش داشت اما با این حال در فروردین ماه امسال، این بانک توانست درآمد بیشتری به نسبت درآمد اسفند ماه ۱۴۰۱ داشته باشد و با کسب ۹ هزار و ۹۷۴ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی که ۶۷ درصد بیشتر از درآمد فروردین ماه ۱۴۰۱ بوده؛ تداوم رشد درآمد‌های خود را اثبات کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 1 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها