سورنا بورس هشتگ جدید بورسی | آقای رئیس جمهور بورس نابود شد! - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، این روزها بورس دوباره به کوره پول سوزی تبدیل شده است و فوج فوج سهامدارانی که با اُمید به کمک به تولید ملی و کسب سود وارد بازار سرمایه شده بودند، در حال خروج از این بازار هستند. سهامدارانی که متضرر شدند و حالا خروج با ضرر سنگین را به ماندن و صفر شدن سرمایه هایشان ترجیح می دهند. 

بازار سرمایه آیینه تمام نمای اقتصاد ایران است و این بازار یکی از آیتم هایی است که نشان دهنده وضعیت امنیت سرمایه گذاری و تصمیم گیری برای سرمایه گذاری است. متاسفانه اوضاع در این بازار اصلا خوب نیست و این وضعیت خروج پول حقیقی در یک ماه گذشته است. 

وضعیت آن قدر اسفناک است که دوباره فعالان بازار سرمایه با راه اندازی هشتگی جدید به اعتراض به سیاست ها و وعده های دولت که عملی نشد، پرداختند. 

امروز بدنه دولت تقریبا از کسانی تشکیل شده است که در گذشته حامی بازار سرمایه بودند و وعده هایی برای بهبود بازار سرمایه دادند. 

شخص رئیس جمهور وعده داد که بورس اولویت اول دولت وی خواهد بود و همچنین گفت که بورس را قلک دولت نخواهد کرد. 

وزیر اقتصاد که تا قبل از رسیدن به این سمت توئیت هایی را در حمایت از بازار سرمایه می زد، امروز متاسفانه حمایت جدی را از بازار سرمایه ندارد و بورس اولویت چندم شده است. 

رئیس بنیاد شهید که قرار بود بورس را سه روزه درست کند این روزها درگیر ماجراهای مجمع بانک دی و سقوط سهام های زیرمجموعه این بنیاد شده است و متاسفانه حتی قادر نیستند که سهام زیرمجموعه خود را مدیریت کنند. 

البته قدم هایی در این زمینه برداشته شده است که از آن جمله می توان به بسته ده بندی حمایت از بازار سرمایه اشاره کرد اما به هر حال هنوز این بسته تا رسیدن به اجرا فاصله های بسیاری دارد و این روزها بورس در حال احتضار نیازمند اقدامات اورژانسی است. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 28 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها