سورنا بورس سرمایه‌گذاران بورسی ۸۷۹ میلیارد تومان سود گرفتند - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر مالی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مبلغ ۸ هزار و ۷۹۷ میلیارد ریال سود انواع اوراق در اردیبهشت ماه امسال به حساب ۵۹۴۱ سرمایه‌گذار در بازار سهام واریز شده است و سررسید تسویه اوراق اسناد خزانه اسلامی با نماد ذاخزا۶ نیز ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال بود که ماه گذشته به طور کامل پرداخت شد.

همچنین سود اوراق صکوک شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، لیزینگ رایان سایپا، نفت پارس، مخابرات ایران، قائد بصیر، قطارهای مسافربری جوپار، خدمات ارتباطی رایتل، کاشی پرسپولیس و موتور گیربکس و اکسل سایپا به مبلغ یک هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال در ماه یکه گذشت به حساب ۲۷۸۹ سرمایه‌گذار واریز شد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ماه گذشته سود ۲۲۹۲ سرمایه‌گذار اوراق مشارکت لیزینگ رایان سایپا، معدنی و صنعتی گلگهر، هلدینگ خاورمیانه، شرکت ملی نفت ایران، لیزینگ امید، نفت و گاز پرشیا و شهرداری‌های مشهد، شیراز، تهران، کردستان و سبزوار را هم به مبلغ ۶ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال به حساب آنها واریز کرد.

به علاوه این که سود اوراق گواهی سپرده بانک پارسیان، لیزینگ رایان سایپا، بانک رفاه کارگران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن، پارند پایدار سپهر و امین یکم فردا و سود سهام شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو نیز در این مدت به ۸۵۷ سرمایه‌گذار پرداخت شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۵۳ نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت و گواهی سپرده) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا هر سه ماه یک‌بار به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 13 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها