سورنا بورس رشد ۳۰۰ درصدی سود سهام فولاد خوزستان در سال ۹۵ - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، مدرس خیابانی در خصوص روند رو به رشد تولید شرکت فولد خوزستان در سال جاری تاکید نمود: شکستن رکورد‌های تاریخی تولید شرکت با رسیدن به رقم ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن و فروش صادراتی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن شمش فولاد به میزان ۶٣ میلیون دلار که در نوع خود بی‌نظیر بوده، تاثیر معناداری در تراز بازرگانی کشور داشته است.

وی افزود: در حقیقت شرکت فولاد خوزستان ضمن اجرای عملی به منویات رهبرمعظم انقلاب، در خصوص اقتصاد مقاومتی نقش خویش را در جهت‌گیری اقتصاد بدون نفت تثبیت نموده است.

مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: در کنار دستیابی به تندیس سیمین برترین جایگاه تعالی کشور در قالب جایزه ملی تعالی سازمانی، دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کننده برای پنجمین سال متوالی نشانه عملکرد توانمندتر مجموعه مدیران و همه کارکنان فولاد خوزستان در مقایسه با سایر شرکت‌های همتراز بوده است.

وی تصریح نمود: در سال جاری در حوزه منابع انسانی تلاش پیگیر همکاران در حوزه‌های مختلف باعث شد که فولاد خوزستان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. به عنوان مثال در این حوزه با ارتقای وضعیت بهره‌وری نیروی انسانی با افزایش سرانه، تولید از ۴۸۰ تن به ۵۲۳ تن رسید و در این راستا انتظار می‌رود این ارتقا در سال ۱۳۹۶ نیز تداوم یابد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 10 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها