سورنا بورس دماسنج شاخص بورس ۲۹.۶۴ واحد افت کرد - سورنا بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۳۰٫۸۶ واحدی به پله ۹۳ هزار و ۸۳۶ واحدی رسید.

به گزارش سورنا بورس، بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳۹۵ میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن ۱۲۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آپ، فملی، امید، تاپیکو و شتران با روند صعودی و نماد فولاد و رانفور با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶٫۸۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۵۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۷۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۱ میلیارد و ۹۶۹ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۲۹٫۶۴ واحدی به پله ۹۳ هزار و ۷۷۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت که این امر ناشی از دست به دست شدن ۴۳۹ میلیارد و ۴۸۳ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز آپ، فملی و خاهن با روند صعودی و نماد فولاد، کگل، جم و شخارک با روند نزولی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با ۲٫۶۰ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۵۴ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۴ میلیارد و ۴۲۷ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 7 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.