سورنا بورس دادوستد ۶۶ میلیارد سهم در ۶۷ روز معاملاتی بورس - سورنا بورس

از ابتدای سال ۹۶ تا کنون در مدت ۶۷ روز معاملاتی، تعداد ۶۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۶۹ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۶۸ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۹ میلیارد و ۹۰۶ میلیون سهم به ارزش ۸۹ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در یک میلیون و ۷۴۰ هزار و ۹۴۲ نوبت در بازار اول؛ ۲۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون سهم به ارزش ۵۷ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۹۲۹ نوبت در بازار دوم؛ ۲۰ میلیون سهم به ارزش ۲۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال در ۵۲۶۴ نوبت در بازار بدهی؛ ۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون سهم به ارزش ۱۲۳ میلیارد ریال در ۸۵۹ نوبت در بازار مشتقه و ۲۰۸ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۲۳۴ میلیارد ریال در ۱۰ هزار و ۸۷۴ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۷۸ هزار و ۷۰۰ واحد رسید که حکایت از ثبت رشد ۱۴۷۰ واحدی و ۱٫۹ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۴ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۰۶ واحد رشد مواجه شده‌اند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 78 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 25 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.