سورنا بورس خلاصه معاملات 23 اردیبهشت بورس اوراق بهادار - سورنا بورس

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، در جریان معاملات روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۶ بازار بورس و اوراق بهادار تهران، حق تقدم نخست مورد معامله در پایان روز به نماد غپاکح۲ با قیمت ۶۱۸ ریال و با ۵٫۴۶ درصد تغییر بود که توانست به ارزش چهار میلیون و ۲۱۲ ریال برسد، نماد دوم خاذینح با قیمت ۳۲۲ ریال با منفی ۸٫۲۶ درصد تغییر بود که ارزش دو هزار و ۸۸۵ میلیون ریال را کسب کرد، و نماد سوم فولاژح به قیمت ۹۲۲ ریال با منفی ۹٫۹۶ درصد تغییر بود که ارزش یک میلیون و دو هزار ریال را به خود اختصاص داد.

در پایان روز شنبه برترین نمادهای معامله شده در بازار سهام، نخست نماد مبین۲ با قیمت چهار هزار و ۵۷ ریال با منفی پنج درصد تغییر بود که ارزش ۴۴۵ میلیون و ۸۳۸ هزار ریال پیدا کرد، نماد دوم دعبید۲ با قیمت ۱۸ هزار و ۴۲۵ ریال با منفی صفر درصد تغییر بود و ارزش ۳۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را کسب کرد، نماد سوم بموتو۲ به قیمت چهار هزار و ۶۷۶ ریال با ۰٫۰۲ درصد تغییر بود که ارزش ۱۵۴ میلیون و ۳۰۸ هزار ریال را توانست به دست آورد.

در بازار اوراق مشارکت، نماد نخست مشهد۶۱۲ با قیمت یک میلیون ریال و صفر درصد تغییر و نماد دوم مپارس۷۱۲ با قیمت یک میلیون ریال با صفر درصد تغییر و نماد سوم صملی۹۷۰۹ با قیمت یک میلیون و ۳۱ هزار و ۱۱۱ ریال با ۰٫۰۱ درصد تغییر بود.

در بازار نقدی حجم معاملات برابر ۷۸۱ میلیون سهم به ارزش دو میلیون و ۲۷۴ هزار و ۱۸۴ میلیون ریال در ۴۷ هزار و ۹۰ بار معامله شدند که در انتهای روز ارزش این بازار به ارزش سه میلیون و ۳۲۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رسید.

در بازار بدهی حجم معاملات برابر ۱۲۱ هزار ورقه با ارزش ۱۲۱ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۴۶۸ ریال با تعداد دفعات ۱۰۵ بار مورد معامله قرار گرفت و در بازار اختیار حجم معاملات ۱۰۰ قرار داد به ارزش هشت هزار ریال در یک بار معامله بود.

در بازار ETF حجم معاملات چهار هزار و ۱۵۸ واحد به ارزش معاملاتی ۲۶ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۷۸۴ ریال در تعداد ۱۱۵ بار معامله شد.

در نهایت شاخص کل بازار نشان‌دهنده ۷۸۶ میلیون سهم معامله شده به ارزش دو میلیون و ۴۲۱ هزار و ۹۴۰ میلیون ریال بود که تعداد دفعات معامله امروز ۴۷ هزار و ۳۱۱ بار و ارزش کلی بازار در انتهای امروز به سه میلیون و ۳۲۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها