سورنا بورس خلاصه آمار معاملات 20 اردیبهشت - سورنا بورس

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، در جریان معاملات روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶ بازار بورس و اوراق بهادار تهران، حق تقدم نخست مورد معامله در پایان روز به نماد بترانسح با قیمت چهار هزار و ۲۹۹ ریال و با ۰٫۱۶ درصد تغییر بود که توانست به ارزش ۱۳ میلیون و ۶۷۸ ریال برسد. نماد دوم خاذینح با قیمت ۳۳۸ ریال با منفی ۲٫۵۹ درصد تغییر بود که ارزش دو هزار و ۶۵ میلیون ریال را کسب کرد و نماد سوم غپاکح به قیمت ۶۱۱ ریال با ۹٫۸۹ درصد تغییر بود که ارزش یک میلیون و ۱۵۵ هزار ریال را به خود اختصاص داد.

در پایان روز چهارشنبه، برترین نمادهای معامله شده در بازار سهام، نخست نماد مبین ۲ با قیمت چهار هزار و ۵۰۰ ریال با صفر درصد تغییر بود که ارزش ۴۶۰ میلیون و ۲۹۵ هزار ریال را پیدا کرد. نماد دوم وبملت ۲ با قیمت یک هزار و ۵۰ ریال با ۰٫۱ درصد تغییر بود و ارزش ۳۰۵ میلیون و ۷۰۱ هزار ریال را کسب کرد. نماد سوم اخایر ۲ به قیمت دو هزار و ۳۷۰ ریال با ۰٫۳۸ درصد تغییر بود که توانست ارزش ۲۹۸ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال را به دست آورد.

در بازار اوراق مشارکت، نماد نخست رایان ۹۱۱ با قیمت یک میلیون ریال و صفر درصد تغییر، و نماد دوم مغرب ۹۷۱۲ با قیمت ۹۹۸ هزار ریال با منفی ۰٫۲ درصد تغییر و نماد سوم صایتل ۹۰۲ با قیمت یک میلیون و ۲۲ هزار ریال با صفر درصد تغییر بود.

در بازار نقدی حجم معاملات برابر یک هزار و ۵۹۹ میلیون سهم، به ارزش سه میلیون و ۱۱۴ هزار و ۱۶۲ میلیون ریال در ۶۴ هزار و ۶۰۶ بار معامله شدند که در انتهای روز، ارزش این بازار به ارزش سه میلیون و ۳۲۷ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال رسید.

در بازار تبعی، حجم معاملات ۱۲۶ هزار و ۳۹۶ ورقه به ارزش ۱۲۸ هزار و ۹۸۳ ریال بود و تعداد دفعات معامله در این بازار ۳۸ بار به ثبت رسید.

در بازار بدهی، حجم معاملات برابر ۸۴ هزار ورقه با ارزش ۸۳ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۸۱۱ ریال با تعداد دفعات ۷۴ مورد معامله قرار گرفت و در بازار اختیار، حجم معاملات ۲۶ قرار داد به ارزش سه هزار و ۴۵۰ ریال در سه بار معامله بود.

در بازار ETF، حجم معاملات دو هزار و ۱۳۳ واحد به ارزش معاملاتی ۲۱ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۶۸۰ ریال در تعداد ۸۲ بار معامله شد.

در نهایت شاخص کل بازار نشان‌دهنده یک هزار و ۷۲۸ میلیون سهم معامله شده به ارزش سه میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۱۹ میلیون ریال بود که تعداد دفعات معامله امروز، ۶۴ هزار و ۸۰۳ بار و ارزش کلی بازار در انتهای امروز به سه میلیون و ۳۲۷ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 8 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها