سورنا بورس حاشیه‌های توئیتری بورس / شایعه تمدید پذیره‌نویسی پالایشی یکم - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز با شروع بازار شاخص کل ۱٫۵ درصد رشد کرد اما در ادامه روند بازار از این رشد کاسته شد و رشد شاخص کل به نیم درصد رسید. همچنین به خاطر حمایت حقوقی‌های بازار سهام سهم‌های شاخص‌ساز مثبت بودند اما کلیت بازار و شاخص هم‌وزن منفی بودند.

برخی توئیت‌های مردم در رابطه با مثبت شدن بازار سهام طی ۲۴ ساعت اخیر را در ادامه بخوانید:

وارن بافت در مورد این روزا چیزی نگفته!

«یکی از دلایل کاهش فشار فروش در #بورس بازگشایی مدارس است :)) ادمین ها و سهامداران رفتن سر کلاس»

«پس از اتفاقات اخیر و خروج سرمایه های سنگین از #بورس، این بازار تغییر ماهیت می دهد، سودهای یک شبه و نجومی دیگه دور از انتظار است و تقریبا هیچ سهمی قفل در صف خرید نمیشه، سرمایه گذاری بلند مدت جوابه و بازار جای افراد صبور خواهد بود»

«یکی از این اساتید #بورس می گفت بورس یه #تراول پنجاهی می ذاره جیب راستت یه تراول پنجاهی می ذاره جیب چپ بعدش یهو #شلوارت رو ازت میگیره :))))))»

«طبق بررسی های کارشناسان اقتصادی_سیاسی #بورس حدفاصل نیمه ی دوم شهریور ماه تا نیمه ی اول مهرماه روزهای سیاه بورسی را برای سرمایه گذاران رقم خواهد زد.»

«کسی نکته‌ای چیزی از وارن بافت نداره بگه آروم شیم :)))»

«همچنان شاخص دولت یچیز را نشان می دهد شاخص ملت چیز دیگری را نشان می دهد شاخص به لطف فارس ، فولاد ، فملی مثبت ولی الباقی بازار منفی و به حال خود رها شده»

همچنین کاربری با انتشار عکس زیر نوشته است: کاری که حقوقی با حقیقی تازه‌کار تو بورس میکنه

«دوستم زنگ زده میگه وام ازدواجمو رفتم یه سهم خریدم تو ضررم حالا چیکارکنم گفتم مجدد ازدواج کن وام بگیر چون سهمت خوبه میانگین کم کن میاد بالا الانم دنبال مورد برا ازدواج هست ۱٫کسی رو سراغ دارید معرفی کنید ۲٫اصلا به ازدواج دوم وام میدن؟ ۳٫با ازدواج دوم موافقی یا نه؟»

«همیشه در #بورس سود رو از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت می‌کند تا این که از اول سود نکرده باشی!»

خبرهای کوتاه بورسی

پس از توقف برخی نمادهای پالایشی در طول فرصت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم کانال تلگرام عرضه اولیه و برخی کاربران خواهان تمدید زمان پذیره‌نویسی این صندوق تا زمان مشخص شدن تلکیف سهم‌های متوقف شده این صندق هستند.

در این کانال آمده است: «مسئولین بازار سرمایه تا پایان پذیره نویسی صندوق پالایش یکم با نماد #پالایش زمان زیادی نمانده، و اکثر مردم هم منتظر عملکرد ۴ سهم پالایشی ها در بازار سرمایه هستند که فعلا” متوقف شده، یا پذیره نویسی را تمدید کنید تا تکلیف سهام پالایشی تا زمان بازگشایی مشخص شود یا اینکه اگر قرار بر تمدید نیست سرنوشت این ۴ سهم را مشخص کنید. یا شاید هم می خواهید مردم بدون بررسی و چشم بسته صندوق را خریداری نمایند. همانطور که طی این چند روز مشخص شد در این مدت استقبالی از این صندوق نشده و یا در بهترین حالت مردم منتظر بررسی سهام ۴ شرکت در روزهای آخر هستند که وضعیت خرید یا عدم خرید خود را مشخص کنند. پس لطفا در این خصوص شفاف سازی نمائید.»

حمایت همه شرکت‌ها

علی صحرایی، مدیر عامل بورس تهران از حمایت همه شرکت‌های بورسی خبر داد اما به نظر می‌رسد این حمایت فقط به برخی سهم‌های شاخص‌ساز محدود شده است در همین رابطه برخی کاربران فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داده‌اند.

متن خبر را در ادامه بخوانید:

«حمایت» به سهام همه شرکت‌ها تعمیم می‌یابد

علی صحرایی گفت: قرار نیست از چند نماد خاص صرفا حمایت به عمل‌ آید و نماد‌ها و شرکت‌های دیگری هم قرار است طی روزهای آتی مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل بورس تهران گفت: مشکل فعلی ما نقدشوندگی بازار است؛ این خبر خوش را به سهامداران می‌دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند در دستور کار بورس خواهد بود.

در همین رابطه کانال تلگرام اتاق سهام با انتشار تصویر زیر نوشته است: حمایت یا خیانت؟ حقوقی های خریدار دیروز امروز در نقش فروشنده ظاهر شدن.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 6 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها