سورنا بورس جواب سربالای شرکت عمران پرند به متقاضیان مسکن مهر - سورنا بورس

یکی از متقاضیان طرح مسکن مهر که سال ۹۰ در این طرح ثبت‌نام کرده گفت: تا امروز حدود ۲۱ میلیون تومان برای یک واحد ۸۶ متری پروژه کیسیون پرداخت کرده‌ایم و قرار است برای تحویل آن ۳ میلیون تومان دیگر واریزی داشته باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با یادآوری این‌که قرار بود واحد مسکن مهرم اواخر سال ۹۴ (دو سال پیش) تحویل شود، افزود: این در حالی است که پیمانکار چند سالی است پروژه را رها کرده و آن را نیمه‌تمام گذاشته است.

وی با اشاره به این‌که چند باری برای انصراف شرکت عمران پرند مراجعه کردیم و هر بار گفتند امکان انصراف ندارید و پولتان را هم پس نمی‌دهیم، تصریح کرد: امروز برای پیگیری وضعیت واحدم با شرکت عمران پرند تماس گرفتم که فردی (اپراتور کارگزاری) گفت ساختمان‌های شما احداث شده ولی هنوز آماده تحویل نیست.

این متقاضی مسکن مهر ادامه داد: این شخص در پاسخ به اعتراضم نسبت به وضعیت بلاتکلیف واحدهای مسکن مهر و عدم بازگرداندن واریزی متقاضیان تاکید کرد «زمانی که ثبت‌نام کردید باید می‌دانستید ساخت خانه چند سال زمان می‌برد و مشخص است واحد مسکن مهر را نمی‌توان ۲ ساله احداث کرد.»

وی با انتقاد از نحوه برخورد برخی کارکنان شرکت عمران پرند با متقاضیان مسکن مهر، گفت: صبر ایوب را ندارم و نمی‌دانم تا چه زمانی باید به وعده‌های سرخرمن مدیران مسکن مهر پرند برای تحویل واحدها دلخوش کنم.

 

منبع: تسنیم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 18 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.