سورنا بورس جزئیات آخرین تعداد کد‌های معاملاتی صادر شده در بورس تهران - سورنا بورس

حسن قالیباف اصل در خصوص تعداد کدهای معاملاتی ایجاد شده در این بازار گفت: در سال ۹۶ برابر با ۱۷۴ هزار و ۷۱۹ کد معاملاتی در بورس صادر شده که این اشخاص برای اولین بار وارد بازار شده و سرمایه گذاری در ابزارهای معاملاتی متنوع بورس تهران را تجربه می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران در مقایسه رقم کدهای معاملاتی صادر شده در سال ۹۶ با سال قبل افزود: کدهای معاملاتی صادر شده در سال ۹۵ برابر با ۱۲۴ هزار و ۵۵۷ کد بود که نشان‌دهنده افزایش ۴۰ درصدی ورود سرمایه‌گذاران و به تبع آن ورود وجوه جدید به بازار در سال ۹۶ است.

وی افزود: سرمایه‌گذارانی که فرصت مناسب یا دانش لازم برای بررسی اطلاعات مالی شرکت‌ها را ندارند با روش‌های غیرمستقیم و خرید واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری در بازار حاضر شوند و یا از خدمات مشاوران سرمایه گذاری یا سبدگردانی بهره مند شوند.

قالیباف اصل در پایان به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های بازار سرمایه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، افزایش تعاملات بین‌المللی، گسترش فرهنگ سهامداری، ارتقا آشنایی و دانش بنگاه‌های اقتصادی در زمینه روش‌های متنوع تامین مالی و پذیرش در بورس تهران و آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه در روزهای دوشنبه ۲۷ فروردین لغایت پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد.

غرفه بورس تهران در سالن ارکان بازار سرمایه حضور فعال داشته و هر روز بیش از ۲۰ کارشناس بورس به فعالان بازار، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان بازار سرمایه پاسخگو خواهند بود. این در حالی است که ۱۹ کارگاه آموزشی با عناوین متنوع نیز در این مدت برگزار خواهد شد.

 

منبع: فارس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.