سورنا بورس تحلیل تکنیکال نمادهای بورسی - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، در این صفحه روزانه نمادهای مهم بورسی در ساعات بازار به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. این صفحه به صورت روزانه به روز خواهد شد. لطفا نماد بورسی خود برای تحلیل را کامنت بگذارید.

توجه: این تحلیل ها سیگنالی برای خرید یا فروش یک سهم نیستند و تنها جهت آگاهی منتشر می شوند. صرفا پیش بینی روند قیمتی یک سهم می باشد.


تحلیل تکنیکال نماد غنوش ۲۹ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | غنوش شکست خط روند نزولی تثبیت قیمت در محدوده ۱۲۰۰۰ ریال و پولبک به سطح شکسته شده بسیار اهمیت دارد.

برای ادامه روند صعودی شکست محدوده مقاومت ۱۵۵۰۰ ریال و تثبیت قیمت بالای محدوده بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد کحافظ ۲۹ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | کحافظ شکست خط روند نزولی و به دنبال تثبیت قیمت در محدوده حمایت ۳۱۰۰ ریال، پس از تکمیل پولبک شکست محدوده مقاومت ۳۸۵۰ ریال و تثبیت قیمت بالای این محدوده برای ادامه حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد وتوس ۲۹ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | وتوس حرکت در یک کانال نزولی که عاجز از شکست سقف کانال به دنبال محدوده حمایت معتبر می باشد، که این محدوده می تواند محدوده حمایت ۶۵۰۰ ریال باشد که برای شروع حرکت صعودی تثبیت قیمت در این محدوده حمایت بسیار اهمیت دارد و واکنش قیمت در این محدوده باید بررسی گردد.


تحلیل تکنیکال نماد قثابت ۲۸ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | قثابت با ریزش سنگین سطح حمایتی مهم در محدوده قیمتی ۱۴۱-۱۲۰ تومان را با نگاه به سابقه قیمت‌ها می‌توان در نظر گرفت. فعلا می‌بایست در انتظار تثبیت قیمت بمانیم. یعنی مدتی قیمت سطح حمایتی را حفظ کند.


تحلیل تکنیکال نماد شبندر ۲۸ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | شبندر قیمت در یک سطح حمایتی مهم ۵۷۵-۵۵۳ تومان و مقاومت مهم ۸۰۶-۷۶۴ تومان دارای یک روند خنثی است و در صورت شکست احتمال اصلاح تا محل برخورد به خط روند حمایتی روی خواهد داد.


تحلیل تکنیکال نماد پترول ۲۷ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | نمودار پترول را با یک نگاه بلند مدتی ۸ ساله بررسی می‌کنیم. با استفاده از ابزار فیبوناچی چنل یک کانال بلند مدتی رسم شده است که با شکست سقف کانال تا تکمیل عرض کانال پیش رفته است و پس از اصلاح بلند مدتی، تا محدوده قیمتی ۲۲۲ تومان یک ایکس پوینت جذاب داریم. یک خط روند ۲.۵ ساله نیز همراستا با خطوط مقاومتی داینامیکی ترسیم شده است. مقاومت میان مدتی که به عنوان تارگت می‌توانیم در نظر بگیریم محدوده قیمتی ۲۶۸-۲۸۸ تومان می‌باشد.


تحلیل تکنیکال نماد کرمان ۲۷ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | کرمان نمودار مورد بررسی حسابی، سطح حمایتی ۸۸-۸۳ تومان سطح مهمی برای این نماد می باشد که در حال حاضر سعی کرده این سطح را حفظ کند.

در صورت حفظ این سطح دو محدوده مقاومتی مینوری در بازه قیمتی ۱۱۰ و ۱۲۳ تومان داریم.

مقاومت میان مدتی ماژور نیز بازه قیمتی ۱۵۸-۱۵۱ می‌باشد.


تحلیل تکنیکال نماد بترانس ۲۷ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | نکات ضروری که در تحلیل نمودار بترانس مطرح است استفاده از کانال به عنوان یافتن خطوط داینامیکی است.

رنج قیمتی ۱۵۷-۱۹۰ تومان در بلندمدت بیس حمایتی قوی برای این نماد محسوب می‌شود. خط داینامیکی مقاومتی با دیدگاه میان مدت ترسیم شده است که انتظار داریم در میان مدت به این سطح نزدیک شود. محدوده قیمتی مقاومتی میان مدتی حوالی ۳۰۰ تومان خواهد بود. البته بلحاظ تکنیکالی ورود زمانی مناسبتر است که یک سطح مقاومتی استاتیکی بشکند که در حال حاضر شکستی مشاهده نمی‌شود.


تحلیل تکنیکال نماد شتران ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شتران بعد یک اصلاح قیمتی زیاد، در حال حاضر قیمت در یک محدوده در حال نوسان می باشد که در صورت تثبیت قیمت در محدوده حمایت ۳۹۰۰ ریال برای شروع روند صعودی باید شکست محدوده مقاومت ۴۸۰۰ ریال و تثبیت قیمت بالای محدوده باید زیر نظر باشد.


تحلیل تکنیکال نماد سمایه ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | سمایه همانطور که در چارت قیمتی مشخص هست قیمت پس از اصلاح به محدوده سقف کانال صعودی و محدوده حمایت ۳۷۰۰ ریال واکنش مثبت داشته و به سمت محدوده های مقاومت حرکت کرده که موفق به شکست محدوده ۷۲۰۰ ریال نشده و بنابراین به دنبال محدوده حمایت معتبر میباشد که این محدوده میتواند ۵۳۰۰ ریال باشد که با تراز ۰.۵ فیبو رتریسمنت همپوشانی دارد. پس از تثبیت در این محدوده تحلیل مجدد آپدیت می شود.


تحلیل تکنیکال نماد غبهنوش ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | غبهنوش قیمت پس از شکست روند نزولی و پولبک به محدوده یک حرکت صعودی جزئی داشته که موفق به تاچ محدوده مقاومت ۸۵۵۰۰ ریال نشده و در حال تکمیل پولبک به ابر کوموی نزولی می باشد. در صورت تثبیت در محدوده قیمتی ۷۰۰۰۰ ریال می توان انتظار حرکت تا محدوده ۸۵۵۰۰ ریال داشت.


تحلیل تکنیکال نماد کدما ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | کدما حرکت قیمت در یک کانال نزولی، واکنش به محدوده ۵۴۰۰۰ ریال و تثبیت قیمت بالای این محدوده جهت شروع حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد خزر ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | خزر حرکت قیمت در یک مسیر اصلاحی، شکست محدوده مقاومت داینامیکی و تثبیت قیمت بالای محدوده ۸۵۰۰ ریال جهت شروع حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد که در این صورت حرکت تا محدوده مقاومت ۱۲۸۰۰ ریال را می توان‌ انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد تاپیکو ۲۴ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | تاپیکو قیمت در تلاش برای شکست محدوده سقف کانال نزولی که بارها برای آن تلاش کرده که در صورت شکست سقف کانال و محدوده فشردگی قیمتی، حرکت تا محدوده مقاومت ۱۷۵۰۰ ریال را میتوان‌ انتظار داشت. محدوده حمایت ۱۳۲۰۰ ریال می باشد.


تحلیل تکنیکال نماد شتران ۲۳ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | شتران با نزدیک شدن به محدوده حمایت معتبر ۳۴۰ انتظار داریم در همین محدوده تثبیت شده و در میان مدت به سمت اهداف ۴۴۴-۵۴۰ حرکت کند. البته بهتر است تا تثبیت در همین قیمت‌های حمایتی روند نمودار را بصورت روزانه بررسی کنیم. در میان مدت نیز یک کنج نزولی تکشیل شده است که یکی از الگوهای برگشتی است.


تحلیل تکنیکال نماد وخارزم ۲۳ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زادهوخارزم محدوده حمایتی معتبر بین قیمت‌های ۳۱۸-۳۷۴ تومان قرار دارد و با سه برخورد این کف حمایتی تشکیل شده است لذا از نظر ما معتبر است. مقاومت‌های میان مدتی و بلند مدتی که می‌توانیم برای آن در نظر بگیریم ۵۲۰-۷۰۰ تومان خواهد بود.


تحلیل تکنیکال نماد شاخص کل ۲۲ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | شاخص کل در فاز اصلاحی خود در حال تشکیل الگوی کنج نزولی است که اخرین لگ آن در حال تکمیل است. محدوده حمایتی که واکنش خواهد داد ۱.۲۸۰.۰۰۰ واحد می‌باشد که می‌توانیم انتظار داشته باشیم یک ریز موج صعودی تا محل برخورد به مقاومت داینامیکی در محدوده ۱.۳۹۰.۰۰۰ رخ دهد. با نگاهی به گذشته نمودار در تایم فریم روزانه اندیکاتور RSI بار‌ها پس از انکه در محدوده اشباع فروش ۳۰ قرار گرفته یک رشدی را طی کرده است، لذا انتظار داریم یک حرکت صعودی در هفته‌های اتی رخ دهد.


تحلیل تکنیکال نماد قچار ۲۲ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | قچار حرکت اصلاحی قیمت و واکنش به محدوده حمایتی ۷۹۷۰ ریال که این محدوده با محدوده تراز ۰.۶۱۸ فیبوی رتریسمنت همپوشانی دارد. شکست یا عدم شکست این محدوده و تثبیت قیمت بالای این محدوده برای شروع حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد شصدف ۲۲ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شصدف قیمت در یک کانال نزولی حرکت کرده که موفق به شکست سقف کانال نزولی نشده بنابراین به دنبال محدوده حمایت معتبر می باشد که این محدوده حمایتی ۲۸۸۰۰ ریال می تواند باشد که قیمت بار‌ها به آن محدوده واکنش نشان داده است. پس باید رفتار سهم و تثبیت قیمت در این محدوده حمایت جهت شروع حرکت صعودی مورد بررسی قرار گیرد.


تحلیل تکنیکال نماد شاروم ۲۲ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شاروم حرکت در یک مسیر اصلاحی، برای این سهم حفظ محدوده حمایت استاتیک ۱۲۵۰۰ ریال و شکست خط روند نزولی که بار‌ها برای شکست این محدوده تلاش کرده، برای شروع روند صعودی بسیار اهمیت دارد که در این صورت حرکت تا محدوده مقاومت ۱۵۵۰۰ ریال را می توان انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد پالایش ۲۱ آذر ۱۴۰۰

آرمان شبان | با بررسی چارت هفتگی صندوق ETF پالایش یکم (پالایش) می بینیم که قیمت در حال حاضر در یک محدوده‌ X-Point حمایتی قدرتمند قرار گرفته است (محدوده‌ ۶۶۲۰ تا ۶۹۰۰ تومان)، قیمت با رسیدن به سقف کانال نزولی میان مدتی خود واکنش منفی نشان داد و حال به این سطح قیمتی رسیده است، انتظار در یک یا دو هفته‌ آینده قیمت توسط این محدوده‌ مهم حمایت شود و خود را جهت شروع یک روند صعودی جدید (حتی در قالب اصلاح) آماده کند.

تارگت‌های مهم قیمتی از کوتاه مدت تا بلند مدت به شرح زیر می باشند (به اعداد توجه شود):

  • تارگت اول: ۸۰۰۰ تومان
  • تارگت دوم: ۸۹۰۰ تومان
  • تارگت سوم: ۹۸۹۰ تومان
  • تارگت چهارم: ۱۰۳۸۰ تومان
  • تارگت پنجم: ۱۱۶۷۰ تومان
  • تارگت ششم: ۱۳۰۰۰ تومان (سقف قیمتی)

توجه شود که در صورت از دست رفتن این حمایت تارگت‌های ریزشی به ترتیب ۶۳۸۰ تومان و ۵۹۰۰ تومان می باشد.


تحلیل تکنیکال نماد وبصادر ۲۱ آذر ۱۴۰۰

آرمان شبان | به روز رسانی تحلیل هفتگی وبصادر:

همی نطور که مشاهده می کنیم قیمت همچنان در محدوده‌ حمایتی استاتیک خود می باشد و سطح ۱۶۰ تومان (محدوده) را حفظ کرده است. حفظ این سطح برای شروع روند صعودی بعدی بسیار با اهمیت می باشد. تارگت‌های تحلیل قبلی همچنان معتبر می باشد.

و همینطور در صورت ریزش بیشتر حمایت مهم بعدی محدوده ۱۳۰ تومان می باشد. (چارت به صورت تعدیل شده میباشد)
این تحلیل دوباره به روز رسانی خواهد شد.


تحلیل تکنیکال نماد شپنا ۲۱ آذر ۱۴۰۰

آرمان شبان | با بررسی چارت هفتگی پالایش نفت اصفهان (شپنا) می بینیم که قیمت در حال حاضر در یک محدوده‌ X-Point حمایتی قرار گرفته است و برای رشد قیمت و شروع روند صعودی حفظ سطح ۵۵۰ تومان بسیار حائز اهمیت می باشد. دقت شود که یک مقاومت مهم داینامیک پیش روی قیمت می باشد که شکست این مقاومت در آینده می تواند به ما نوید شروع یک روند صعودی جدید را بدهد.

تارگت‌های میان مدتی قیمت محدوده‌ ۸۰۰ تومان تا ۸۶۷ تومان میباشد.

تارگت‌های بلند مدتی به تریب زیر میباشد:

  • تارگت اول بلند مدتی: ۹۷۰ تومان
  • تارگت دوم بلند مدتی: ۱۰۲۰ تومان
  • تارگت سوم بلند مدتی: ۱۱۵۰ تومان
  • تارگت چهارم بلند مدتی: ۱۴۷۰ تومان
  • تارگت پنجم بلند مدتی: ۱۷۷۰ تومان

و در آخر مهم‌ترین محدوده‌ حمایتی قیمت ۴۰۰ تومان می باشد. (چارت به صورت تعدیل شده می باشد)


تحلیل تکنیکال نماد ذوب ۲۱ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | ذوب قیمت در محدوده ایکس پوینت مهم حمایت استاتیک و داینامیکی قرار دارد که در این محدوده بیس کومو هم زیر پای قیمت وجود دارد که این محدوده حمایتی ۳۳۰۰ ریال می باشد.

در صورت شکست محدوده مقاومت داینامیک حرکت تا محدوده ۴۲۰۰ ریال و ۴۶۰۰ ریال را میتوان انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد شفن ۲۱ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شفن همانطور که در تحلیل قبلی گفته شد با توجه به واگرایی منفی انتظار حرکت اصلاحی را داشتیم که حفظ محدوده حمایتی ۱۵۵۰۰ ریال و تثبیت قیمت بالای این محدوده بسیار اهمیت داشت، ولی این محدوده حمایتی به سمت پایین شکسته شده و محدوده حمایتی ۱۳۲۰۰ را فعال کرده است که این محدوده با تراز ۰.۷۸ فیبوی رتریسمنت همپوشانی دارد. رفتار قیمت در این محدوده حمایتی مجدد بررسی میگردد، زیرا به تثبیت قیمت بالای محدوده حمایتی جهت شروع حرکت صعودی نیاز داریم.


تحلیل تکنیکال نماد وتجارت ۲۱ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | وتجارت طبق تحلیل ارائه شده در روز‌های گذشته به حفظ محدوده حمایتی ۱۷۰۰ ریال اشاره شده که در صورت حفظ این محدوده حمایتی و افزایش حجم معاملات می توان حرکت تا محدوده مقاومت ۲۱۰۰ را انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد سصفها ۱۷ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | سصفها پس از شکست محدوده مقاومت داینامیکی ، حفظ محدوده حمایت ۲۸۰۰۰ ریال بسیار اهمیت دارد. در صورت تثبیت در این محدوده قیمتی میتوان حرکت تا محدوده ۳۸۰۰۰ریال را انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد بوعلی ۱۷ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | بوعلی حرکت در یک کانال صعودی، که در حال حاضر واکنش به کف کانال صعودی داشته و درگیر شکست محدوده مقاومتی ۷۳۰۰۰ ریال میباشد ،درصورت شکست این محدوده مقاومت و تثبیت قیمت بالای این محدوده حرکت تا محدوده مقاومت بعدی یعنی ۷۷۰۰۰ ریال را می توان انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد زبینا ۱۷ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | زبینا حرکت در یک روند نزولی، که در حال حاضر حفظ محدوده حمایت ۱۹۰۰ ریال و شکست محدوده مقاومت داینامیک برای شروع حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد که در این شرایط حرکت تا محدوده ۳۱۰۰ ریال را می توان انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد وتجارت ۱۷ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | وتجارت طبق تحلیل ارائه شده در روزهای گذشته (تاریخ ۱۳ آذر در همین صفحه) فعلا محدوده حمایت ۱۷۰۰ ریال حفظ شده، در صورت افزایش حجم معاملات در این محدوده می توان حرکت تا محدوده مقاومت ۲۱۰۰ ریال را انتظار داشت.


تحلیل تکنیکال نماد کرمان ۱۷ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | کرمان حرکت در یک مسیر نزولی که طی این مسیر موفق به شکست محدوده مقاومت داینامیک نشده است و بنابراین وارد فاز اصلاحی شده و سطح حمایت مهم این سهم در حال حاضر محدوده ۸۸ تومان است و درصورت شکست محدوده مقاومت ۱۰۰ تومان و شکست مقاومت داینامیک محدوده مقاومت‌های بعدی به ترتیب ۱۳۴ و ۱۵۳ است.


تحلیل تکنیکال نماد پالایش ۱۶ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | با توجه به نمودار پالایش می‌توانیم یک حمایت بسیار مهم در محدوده قیمتی ۶۴۵۳-۶۲۵۵ تومان در نظر داشته باشیم.

یک سطح حمایتی مهم که در کوتاه مدت تشکیل یافته حوالی قیمت ۶۸۰۰ تومان است.

بالاترین قیمتی که در یکسال اخیر تاچ شده مقاومت ۹۹۲۴-۱۰۳۴۶ می‌باشد.

همینطور از کانال نزولی میان مدتی نیز مشخص است که تمایل به شکست مقاومت داینامیکی دارد. فعلا مدتی در کف حمایتی ۶۸۰۰ در حال رنج زنی خواهد بود. مقاومت‌های پیش رو برای بررسی تعین تارگت قیمت‌های ۷۹۸۵-۸۲۳۳ در میان مدت است.


تحلیل تکنیکال نماد ذوب ۱۶ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | در نماد ذوب یک ایکس پوینت مهمی در محل حمایت‌های داینامیکی و استاتیککی در حال وقوع است که تثبیت در این محدوده ممکن است مقداری طولانی باشد. این سطح نزدیک محدوده قیمتی ۳۱۱-۲۹۵ قرار دارد و یک ساپورت قوی از این سطح انتظار می‌رود. در حال حاضر پس طی یک روند نزولی میان مدتی روند خنثی و رنجی را سپری می‌کند؛ و مقاومت ابر کومو نیز نشان از سختی روند صعودی است. تارگت‌های میان مدتی مقاومت‌های پرایسی ۴۱۱-۴۴۰ و ۴۹۲ تومان می‌باشد.


تحلیل تکنیکال نماد نطرین ۱۶ آذر ۱۴۰۰

مهشید داداش زاده | آنچه که از چارت حسابی نطرین مشخص است واکنش‌ها به خط حمایتی داینامیکی رخ داده است و یک سطح حمایت استاتیکی مهمی در محدوده ۶۵۹-۶۲۶ وجود دارد. انتظار می‌رود این محدوده حفظ شود و همانگونه که در چارت می‌بینیم اصلاح قیمت داخل یک کانال نزولی در حال وقوع است. با در نظر گرفتن سطح حمایتی استاتیکی و یک اصلاح زمانی میان مدتی مجدد تا مقاومت قبلی ۱۰۶۶ توانایی رشد دارد.


تحلیل تکنیکال نماد بجهرم ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | بجهرم (بررسی تایم فریم روزانه) برای شروع حرکت صعودی تثبیت قیمت روی محدوده حمایت ۱۸۵۰ ریال و شکست محدوده مقاومت داینامیکی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد ثرود ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | ثرود (بررسی تایم فریم روزانه) پس از یک حرکت اصلاحی قیمت در حال حاضر در محدوده حمایت و از نظر فیبویی در محدوده تراز ۷۸ فیبو رتریسمنت قرار گرفته است، محدوده حمایت ۵۶۰۰ ریال و تثبیت قیمت بالای این محدوده و افزایش حجم معاملات جهت شروع حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد خاهن ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | خاهن (بررسی تایم فریم روزانه) حرکت در یک روند نزولی بلند مدتی است و در حال حاضر در محدوده رنج قیمتی می باشد. محدوده حمایت ۴۸۰۰ مدنظر باشد.

در صورت شروع رشد قیمتی، انتظار داریم قیمت تا محدوده مقاومت داینامیکی حرکت کند و بعد از آن باید مجدد بررسی شود که در صورت شکست محدوده میتواند مجدد رشد کند و حرکت صعودی آن آغاز شود و در غیر این صورت اصلاح قیمتی بصورت نوسانات جزئی اتفاق می افتد.


تحلیل تکنیکال نماد کگل ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | کگل (بررسی تایم فریم روزانه) حرکت قیمت در یک کانال صعودی، که موفق به شکست محدوده مقاومتی ۲۵۰۰۰ ریال نبوده و به محدوده خط روند نزولی شکسته شده پولبک زده و به محدوده خط واسط کانال واکنش مثبتی نشان داده است که محدوده قیمتی حمایت ۲۲۰۰۰ ریال و ۲۱۰۰۰ ریال می باشد.


تحلیل تکنیکال نماد شفن ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شفن (بررسی تایم فریم روزانه) حرکت قیمت در یک روند صعودی بصورت شکست و پولبک به محدوده‌های مقاومت پیش رو، اما در واکنش به سقف کانال صعودی موفق به شکست این محدوده نشده و واگرایی منفی هم اتفاق افتاده پس قیمت به دنبال محدوده حمایت معتبر است که این محدوده می تواند محدوده قیمتی ۱۵۵۰۰ ریال باشد. پس از رسیدن قیمت به این محدوده حمایت رفتار قیمت مجدد بررسی میگردد، چون تثبیت قیمت در آن محدوده بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد خبهمن ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | خبهمن (بررسی تایم فریم روزانه) پس از شکست روند نزولی و پولبک به محدوده، حرکت به سمت محدوده‌های مقاومت بعدی داشته که عدم شکست محدوده مقاومت ۲۲۰۰ ریال باعث شده به دنبال محدوده حمایت معتبر باشد که این محدوده حمایت می تواند محدوده ۱۷۹۰ ریال باشد که از برخورد روند صعودی کوتاه مدتی و با محدوده حمایت قبلی حاصل شده است که تثبیت در این محدوده برای ادامه حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.


تحلیل تکنیکال نماد شستا ۱۵ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شستا (بررسی در تایم فریم روزانه) پس از یک اصلاح قیمت این عرضه اولیه اکنون روند نزولی را شکسته و در کف کانال صعودی کوتاه مدتی می‌باشد. محدوده مهم حمایتی برای این سهم محدوده ۱۰۰۰۰ ریال می باشد که حفظ این محدوده بسیار اهمیت دارد.

تحلیل تکنیکال شستا

تحلیل تکنیکال نماد شگویا ۱۴ آذر ۱۴۰۰

آرمان شبان | با تحلیل و بررسی چارت پتروشیمی تندگویان (شگویا) در تایم فریم روزانه می بینیم که قیمت به حمایت استاتیک خود در ۲ روز گذشته واکنش مثبت خوبی نشان داده است و قیمت در قیمت ۱۰۸۰۰ ریال بسته شده است، انتظار رشد قیمت تا ۱۱۳۰۰ ریال را به عنوان اولین تارگت داریم. در صورت شکست ترند نزولی و خروج از مثلث تارگت‌های بعدی به ترتیب ۱۱۶۰۰، ۱۱۹۱۰، ۱۲۴۷۰ و ۱۳۶۰۰ ریال خواهند بود.
حمایت مهم و کلیدی قیمت محدوده‌ ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۵۰۰ ریال می باشد. (چارت بدون تعدیل می باشد)

تحلیل تکنیکال شگویا

 


تحلیل تکنیکال نماد وبصادر ۱۴ آذر ۱۴۰۰

آرمان شبان | با بررسی چارت بانک صادرات ایران (وبصادر) در تایم فریم هفتگی میبینیم که قیمت پس از، از دست دادن حمایت داینامیک خود حال به سطح مهم استاتیک خود رسیده و انتظار داریم فردا به این سطح واکنش نشان دهد.

توجه شود که در صورت شکست این سطح حمایت بعدی قیمت و تارگت ریزشی محدوده‌ ۱۳۰۰ ریال خواهد بود.
در صورتی هم که واکنش مثبت به این سطح داشته باشیم اولین تارگت صعودی ما ۲۰۵۰ ریال خواهد بود. (توجه شود که چارت به صورت تعدیل شده می باشد)

تحلیل تکنیکال وبصادر

 


تحلیل تکنیکال نماد وتجارت ۱۳ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | حرکت قیمت در یک کانال نزولی است که موفق به شکست این کانال نبوده است. در حال حاضر قیمت به محدوده خط واسط کانال و محدوده حمایت ۱۷۰۰ ریال واکنش نشان داده است. درصورت تثبیت قیمت در این محدوده می توان حرکت تا محدوده مقاومتی ۲۱۰۰ ریال را انتظار داشت.

تحلیل تکنیکال نماد وبملت ۱۳ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | حرکت در یک روند نزولی که محدوده مهم حمایت ۳۴۰۰ را از دست داده است. در حال حاضر قیمت در یک محدوده ایکس پوینت جذاب قرار دارد که برای شروع روند صعودی بابد واکنش به این محدوده و تثبیت قیمت بررسی گردد. محدوده حمایت ۲۶۰۰ ریال و مقاومت ۳۴۰۰ ریال در چارت مشخص شده است.


تحلیل تکنیکال نماد شگویا ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | شگویا پس ازحرکت صعودی کوتاه مدتی بین دو محدوده حمایت ۱۰۰۰۰ ریال و مقاومت ۱۳۲۰۰ ریال در حال نوسان می‌باشد که حفظ محدوده حمایت گفته شده و شکست محدوده مقاومت داینامیکی برای ادامه حرکت صعودی بسیار اهمیت دارد.

با کمک ابزار فیبوناچی در حال حاضر قیمت در محدوده تراز ۶۱.۸ قرار دارد که با همان محدوده حمایت استاتیک همپوشانی دارد.

تحلیل تکنیکال نماد انرژی۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | این سهم پس از واکنش به محدوده سقف کانال صعودی (۶۱۰۰۰ ریال) و حمایت در این محدوده حرکت خود را به سمت محدوده‌های مقاومت آغاز کرده، ولی عدم توانایی شکست محدوده بیس کومویی ۱۱۰۰۰۰ ریال باعث شده سهم به دنبال محدوده حمایت معتبری باشد.

از نظر فیبویی محدوده حمایت ۸۲۰۰۰ ریال با تراز ۶۱.۸ فیبوی رتریسمنت همپوشانی دارد که این محدوده می تواند محدوده تبدیل به سطح مهمی باشد.

تحلیل تکنیکال نماد فجهان ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | این عرضه اولیه پس از یک حرکت صعودی و حدود ۳۵ درصد سود در یک کانال نزولی حرکت کرده که در حال حاضر به خط واسط کانال واکنش مثبت داشته و تا سقف کانال حرکت کرده، از نظر RSI هم از محدوده اشباع فروش خارج شده است.

برای ادامه حرکت صعودی شکست سقف کانال نزولی و تثبیت قیمت بالای آن محدوده بسیار اهمیت دارد. محدوده‌های حمایت و مقاومت مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال نماد ثشاهد ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | حرکت قیمت در یک روند نزولی که این روند شکسته شده، اما برای شروع حرکت صعودی نیاز به تثبیت قیمت در محدوده حمایتی میباشد.

از نظر فیبویی در حال حاضر قیمت در تراز ۸۸ فیبوی رتریسمنت قرار دارد که با محدوده حمایت مشخص شده همپوشانی دارد. از نظر RSI قیمت در محدوده اشباع فروش می‌باشد.

تحلیل تکنیکال نماد وخارزم ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | حرکت قیمت در یک کانال نزولی، واکنش مثبت به خطوط واسط کانال و حرکت تا نزدیکی محدوده سقف کانال و عدم شکست محدوده ۴۷۰۰ ریال و در نتیجه به دنبال محدوده حمایت معتبر که این محدوده حمایت می تواند محدوده کف روند صعودی کوتاه مدتی و محدوده بیس کومویی باشد که از نظر فیبویی این محدوده دقیقا در محدوده تراز ۷۸ فیبوی رتریسمنت قرار میگیرد.

تحلیل تکنیکال نماد کماسه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | قیمت در یک روند نزولی حرکت کرده که این روند شکسته شده، اما برای شروع روند صعوی نیاز به افزایش حجم معاملات و تثبیت قیمت در یک محدوده حمایت معتبر میباشد که این محدوده حمایت میتواند محدوده بیس کومویی ۳۸۰۰ ریال باشد. محدوده حمایت و مقاومت مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال نماد کماسه ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی | در این نماد قیمت پس از یک حرکت صعودی تا محدوده ۴۸۰۰ ریال و به دلیل عدم شکست این محدوده به سمت بالا در حال حاضر در یک روند نزولی کوتاه مدت در حال حرکت میباشد و محدوده حمایت بیس کومویی (۳۳۰۰ ریال) در چارت مشخص شده است. جهت شروع حرکت صعودی نیاز به تثبیت قیمت در این محدوده حمایت، افزایش حجم معاملات و شکست روند نزولی بسیار اهمیت دارد. محدوده‌های حمایت و مقاومت مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال نماد ذوب ۱۰ آذر ۱۴۰۰

سحر علیخانی |در این نماد قیمت پس از یک حرکت صعودی تا محدوده ۴۸۰۰ ریال و به دلیل عدم شکست این محدوده به سمت بالا در حال حاضر در یک روند نزولی کوتاه مدت در حال حرکت میباشد و محدوده حمایت بیس کومویی (۳۳۰۰ ریال) در چارت مشخص شده است. جهت شروع حرکت صعودی نیاز به تثبیت قیمت در این محدوده حمایت، افزایش حجم معاملات و شکست روند نزولی بسیار اهمیت دارد. محدوده‌های حمایت و مقاومت مشخص شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 85 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها