سورنا بورس انبوه‌سازان پایه اصلی توسعه عمرانی کشور هستند - سورنا بورس

نوبخت از آمادگی همه جانبه دولت برای جلب همکاری بخش خصوصی در فرایند عمران کشور خبر داد و انبوه‌سازان را بعنوان پایه‌های اصلی توسعه برشمرد.

به گزارش سورنا بورس، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص بیش از هفتاد و سه هزار و چهارصد میلیارد تومان برای اجرای دوازده برنامه دولت در حوزه عمرانی سال ۱۳۹۷ خبر داد و تصریح کرد: هدفگذاری دولت در این دوازده برنامه رشد نرخ اشتغال در کشور است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی حمایتی، ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی و احیا و نوسازی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده از جمله برنامه‌های اصلی دولت در سال جاری خواهد بود.

نوبخت حضور فعال انبوه‌سازان را برای تحقق این برنامه‌ها ضرورتی انکارناپذیر قلمداد کرد.

در ادامه این جلسه جمشید برزگر رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران نیز، سازمان برنامه و بودجه را تنظیم کننده و مدیریت کننده بودجه‌های تخصیصی دانست.

برزگر ضمن اشاره به برخی از موانع موجود در مسیر شکوفایی بخش مسکن از نوبخت بعنوان سخنگوی دولت درخواست کرد که با همراهی معاونت حقوقی رئیس جمهور در مساله اخیر پیش آمده میان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در موضوع شیوه نامه تبصره ۲ ماده ۲۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نقش اساسی ایفا کند و ضمن حمایت از اقدام وزیر راه و شهرسازی، عزم جدی دولت را برای خشکاندن ریشه‌های فساد و رانت در حوزه مهندسی کشور را نشان دهند.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان با اعلام آمادگی کامل فعالان بخش خصوصی صنعت مسکن و ساختمان برای همراهی با دولت در مسیر تامین مسکن امن و سرپناه مطمئن برای آحاد جامعه، هماهنگی و عزم راسخ دولت را برای حل معضل بافت فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی خواستار شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 307 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 8 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.