سورنا بورس افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترکمنستان از ایران ابلاغ شد - سورنا بورس

افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترکمنستان از ایران ابلاغ شد

مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای از ابلاغ بخشنامه افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان از ساعت ۲۴ روز شنبه خبر داد. محمدجواد عطرچیان  به افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان اشاره کرد و گفت: به دنبال افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ایران از مرزهای ترکمنستان، ایران هم دست به

مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای از ابلاغ بخشنامه افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان از ساعت ۲۴ روز شنبه خبر داد.

محمدجواد عطرچیان  به افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان اشاره کرد و گفت: به دنبال افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ایران از مرزهای ترکمنستان، ایران هم دست به اقدامی متقابل برای کامیون‌های ترکمنستان زد.

وی با بیان اینکه بخشنامه افزایش تعرفه عبور کامیون‌های ترانزیتی ترکمنستان به تمام مرزها ابلاغ شده است، افزود: از ساعت ۲۴ روز شنبه، تعرفه کامیون‌های عبوری ترکمنستان از ایران افزایش یافته و به هر کیلومتر یک دلار می‌رسد.

مدیرکل دفتر تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه این بخشنامه با امضای رئیس سازمان راهداری ابلاغ شده است، اظهار داشت: از این پس تعرفه ورود به ایران برای کامیون های ترانزیتی ترکمنستان به ۲۷۰ دلار افزایش پیدا می کند.

به گزارش مهر،عطرچیان با اشاره به اینکه تمامی این تعرفه ها دقیقا مطابق با تعرفه هایی است که کشور ترکمنستان اعمال کرده است، گفت: از این پس تعرفه های جدید برای تمامی کامیون های ترانزیتی ترکمنستان در مرزهای ایران اعمال خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 17 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.