سورنا بورس افت 13 درصدی سهام جنرال‌الکتریک - سورنا بورس

هفته گذشته جان فلنری مدیرعامل جدید شرکت جنرال‌الکتریک آمریکا به دلیل عملکرد غیرقابل قبول این کمپانی اظهار تاسف کرد. این در حالی است که سهام‌داران جنرال‌الکتریک هم باید همین حس و حال را داشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از بلومبرگ، هفته گذشته میلادی سهام جنرال الکتریک برای پنجمین جسله متوالی معاملات با افت ارزش روبرو شد و در مجموع ۱۳ درصد کاهش پیدا کرد که این، بدترین عملکرد هفتگی جنرال‌الکتریک از مارس سال ۲۰۰۹ میلادی به بعد است.

همچنین طی هفته گذشته در حدود ۲۶ میلیارد دلار از ارزش سهام جنرال‌الکتریک از بین رفت؛ از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون سهام‌داران این کمپانی بزرگ آمریکایی ۱۰۰ میلیارد دلار متضرر شده‌اند که این رقم بیشتر از کل دارایی سرمایه بورسی گلدمن ساکس است.

بر اساس بررسی‌های انجام‌گرفته بر روی میانگین شاخص صنعتی داوجونز، جنرال‌الکتریک بدترین عملکرد را در میان سایر شرکت‌ها در سال جاری میلادی از خود به جای گذاشته است.

مدیر‌عامل جدید جنرال‌الکتریک که در ماه آگوست سال جاری میلادی سکان هدایت این شرکت را عهده‌دار شد، با هدف کاهش هزینه‌ها و بازگردان توان و قدرت مالی به جنرال‌الکتریک گام به این مسند گذاشت اما علیرغم سپری شدن چند ماه از ورود وی به شرکت، بحران هنوز از سر این کمپانی دست بر نداشته است.

 

منبع: مهر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.