سورنا بورس افت ۱۴۹۴ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال - سورنا بورس

از ابتدای سال تاکنون در مدت ۲۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۰هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در ۹۱۸ هزار و ۴۷۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش سورنا بورس، همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸ میلیارد و ۹۵۱ میلیون سهم به ارزش ۱۵ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در ۴۲۹ هزار و ۶۴ نوبت در بازار اول؛ ۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون سهم به ارزش ۹ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در ۴۷۳ هزار و ۳۸۰ نوبت در بازار دوم؛ ۳ میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۷ میلیارد ریال در ۲۳۸۰ نوبت در بازار بدهی؛ ۴۶ هزار سهم به ارزش ۱.۲ میلیارد ریال در ۱۳۰ نوبت در بازار مشتقه و ۲۶۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۷۲۵میلیارد ریال در ۱۳ هزار و ۵۲۵ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۵ هزار و ۵۲۳ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۴ هزار و ۷۹۶ واحد رسیده است که حکایت از ثبت افت ۱۴۹۴ واحدی و کاهش ۱.۶ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۸۲۸ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴ هزار و ۳۹۷ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

 

منبع:

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 6 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.