سورنا بورس افتتاح ۱۱۳۴ واحد فاز ۳ پردیس در هفته دولت - سورنا بورس

افتتاح ۱۱۳۴ واحد فاز ۳  پردیس در هفته دولت

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به افتتاح ۴۵۰۰ مسکن مهر فاز ۱۱ از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز به فاز این پروژه‌ها خبر داد و گفت: در گام بعدی ۱۱۳۴ مسکن مهر فاز ۳ همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود و پس از آن نوبت به فاز ۸ خواهد رسید. سعید غفوری با یادآوری افتتاح

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به افتتاح ۴۵۰۰ مسکن مهر فاز ۱۱ از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز به فاز این پروژه‌ها خبر داد و گفت: در گام بعدی ۱۱۳۴ مسکن مهر فاز ۳ همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود و پس از آن نوبت به فاز ۸ خواهد رسید.

سعید غفوری با یادآوری افتتاح بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس اظهار کرد:‌ این واحدها با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی افتتاح و در حال واگذاری به متقاضیان است، در راستای برنامه تکمیل و تحویل واحدها نوبت به پروژه‌های فاز ۳ رسیده است.

وی با بیان این‌که همزمان با هفته دولت امسال ۱۱۳۴ واحد این فاز افتتاح می‌شود، تصریح کرد:‌ پس از این فاز نیز نوبت به فاز ۸ می‌رسد و در برنامه داریم در گام اول حدود ۱۰۰۰ واحد این فاز را نیز افتتاح کنیم.

وی با تاکید بر این‌که روی همه فازهای مسکن مهر پردیس تمرکز کرده‌ایم، افزود: در فاز ۳ یک مجتمع تجاری با مساحت ۹۰۰۰ متر، مسجد محله‌ای، خانه کُشتی، پارک و کتابخانه عمومی با همکاری شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم،مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که از دو ماه پیش کار ساخت ۳ مدرسه نیز در فاز ۳ آغاز شده است، گفت:‌پیشرفت فیزیکی این مدارس مناسب است.

به گفته غفوری، در هفته دولت همچنین ۳ مدرسه فاز ۱۱ (کوزو) به همراه مسجد جامع شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 19 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.