سورنا بورس ادامه کاهش شاخص بورس - سورنا بورس

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز، در جریان معاملات روز دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۶ بازار بورس و اوراق بهادار تهران، حق تقدم نخست مورد معامله در پایان روز به نماد خاذینح به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال، نماد دوم به ومعادنح به ارزش ۵۷۳ و نماد سوم غشهدح به ارزش ۴۰۹ میلیون اختصاص پیدا کرد.

در پایان روز دوشنبه برترین نمادهای معامله شده در بازار سهام با بیشترین حجم معامله، نخست نماد خساپا با حجم ۳۷ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۳۶۶ سهم، نماد دوم پترول با ۲۷ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۶۸ سهم، و نماد سوم فنوال با حجم ۲۱ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۲ سهم بودند.

نمادهایی که بیشترین تعداد معاملات امروز را داشتند، خساپا با دو هزار و ۷۳۱ بار معامله در نماد اول، فنول با یک هزار و ۶۹۸ بار معامله نماد دوم و فارک با یک هزار و ۲۳۵ بار معامله در نماد سوم قرار گرفتند.

بیشترین افزایش قیمت به ترتیب به نمادهای قشرین با قیمت ۱۰ هزار و ۸۷۶ ریال، تکشا با قیمت هفت هزار و ۶۲۱ ریال و غمارگ با قیمت سه هزار و ۱۹۵ ریال رسید.

بیشترین کاهش قیمت نیز به ترتیب به نمادهای کفپارس با قیمت چهار هزار و ۴۹۲ ریال، غشهدح با قیمت یک هزار و ۵۵۴ ریال و غشان با قیمت چهار هزار و ۵۵۸ ریال رسید.

در بازار اوراق مشارکت، نماد نخست مشهد۶۱۲ به ارزش ۸۰ هزار میلیون، نماد دوم مغرب۹۷۱۲ به ارزش دو میلیون و ۷۵۹ هزار ریال و نماد سوم صایتل به ارزش ۱۳۳ میلیون ریال بود.

در بازار نقدی حجم معاملات برابر ۹۵۳ میلیون سهم به ارزش دو میلیون و ۸۳۰ هزار و ۳۵۱ میلیون ریال در ۳۸ هزار و ۴۰۴ بار معامله شدند که در انتهای روز ارزش این بازار به ارزش سه میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال رسید.

در بازار تبعی حجم معاملات ۲۷۴ هزار ورقه به ارزش ۲۷۴ هزار ریال بود و تعداد دفعات معامله در این بازار سه بار به ثبت رسید.

در بازار بدهی حجم معاملات برابر ۸۳ هزار ورقه با ارزش ۸۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۸۰ ریال با تعداد دفعات ۲۹ مورد معامله قرار گرفت.

در بازار ETF حجم معاملات دو هزار و ۳۰۰ واحد به ارزش معاملاتی ۱۳ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۶۴۸ ریال در تعداد ۸۸ بار معامله شد.

در نهایت شاخص کل بازار نشان‌دهنده یک هزار و ۲۳۰ میلیون سهم به ارزش دو میلیون و ۹۲۷ هزار و سه میلیون ریال بود که تعداد دفعات معامله امروز ۳۸ هزار و ۵۲۴ بار و ارزش کلی بازار در انتهای امروز به سه میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال رسید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 9 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها