سورنا بورس ادامه برخی از تحرکات در بورس ۱۴۰۰ / خودرویی‌ها در مدار مثبت - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، بازار سرمایه امروز (هشتم فروردین) با افزایش تقاضا در برخی از نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و همین مساله شاخص را مثبت کرد. اما در مقابل تعدادی دیگر از نمادهای شاخص‌ساز همچنان با افزایش صف فروش تاثیر منفی در بازار دارند.

بورس در آغاز معاملات امروز (هشتم فروردین) نسبت به روز گذشته با کاهش حجم و تعداد معاملات روبه‌رو بود. در جریان معاملات امروز نمادهای خودرویی با کاهش حجم معاملات اما افزایش تقاضا همراه هستند و در مقابل نمادهای بزرگی همچون فولاد، شپنا و شبندر تقریبا قفل در صف فروش هستند و تاثیر منفی در شاخص بازار دارند.

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با یک رشد یک هزار و ۳۰۰ واحدی همراه بود و به کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار رسید و شاخص هم‌وزن با رشد ۸۰۱ واحدی همراه بود..

در معاملات بورس امروز (یکشنبه) تعداد نمادهای قفل در صف فروش همچنان بالای ۱۴۰ نماد است و در مقابل تعداد نمادهای مثبت به ۱۳۰ نماد رسیده است که نسبت به روز گذشته با کاهش تعداد نمادهای مثبت همراه است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، نمادهای فولاد، فارس و شپنا بیش‌ترین تاثیر منفی و نمادهای رمپنا،خودرو و خساپا بیش‌ترین تاثیر مثبت در حرکت شاخص را دارند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس سورنا بورس دنبال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.